Wykonaliśmy:

Jak Centrum Handlowe może inspirować kobiety? Zobacz Centrum Janki w Warszawie

Co może zrobić galeria handlowa, by wspierać kobiety? Jaką wartość poza promocjami i ofertą handlową może dać klientkom?

Z takim zapytaniem mierzyliśmy się w tym projekcie wspólnie z Centrum Handlowym Janki.

Obejrzyj wideo, żeby dowiedzieć się co potrafimy przygotować

Cel Klienta

Cel Klienta

Przygotowanie wyjątkowej akcji promocyjnej z okazji Dnia Kobiet

Zaproponowaliśmy po kolei:

Podczas rozmów doszliśmy do wniosku, że dużą wartością inspiracyjną dla klientek galerii mogą być businesswoman, które prowadzą swoje punkty i sklepy w centrum
To kobiety przedsiębiorcze, często radzące sobie świetnie w biznesie pomimo trudnych okoliczności. Wspólnie z zespołem marketingu centrum uznaliśmy, że to świetny pomysł do zainspirowania innych
Zdecydowaliśmy, że do przekazania wszystkich emocji dobrze posłużą filmy w formie wywiadu-narracji, w których główną rolę grać będą kobiety prowadzące swój biznes w Centrum Janki
Zespół po stronie klienta ustalił, które z Pań byłyby chętne, by wystąpić w tego rodzaju filmach
Uczestniczki nagrań otrzymały od nas listy pytań, na które chcieliśmy nagrać odpowiedzi. Mogły przygotować się w ciągu kolejnych kilkunastu dni do samych nagrań
Ujęcia nagrywaliśmy we wnętrzach ich sklepów, prezentując zarówno zaradność właścicielek, jak i piękny wystrój

Rezultaty:

Nagraliśmy łącznie 3 filmy, które zostały ogromnie pozytywnie przyjęte przez obserwujących profile centrum jak również przez zespół marketingu.

Była to świetna odmiana komunikacji obiektu, która do tej pory opierała się głównie na przekazywaniu nowości z oferty handlowej partnerów.

To jeden z ciekawszych przykładów, jak historie innych ludzi, content marketing i zabawa formą mogą wywołać zaskoczenie wśród klientów i odbiorców naszych komunikatów. Centrum wychodząc poza szablonową komunikację typową dla galerii handlowej, zaskoczyło pozytywnie wielu użytkowników internetu.

Klient

Centrum Handlowe Janki koło Warszawy

Korzyści dla Klienta

Większy ruch w centrum handlowym niż dotychczas
Zmniejszenie kosztów pozyskania klienta
Klienci kupowali chętniej i więcej!

Nasze działania

Chcesz realnych efektów?

Kliknij poniżej, opisz swoje potrzeby i porozmawiajmy