Jak Centrum Handlowe może inspirować kobiety? Zobacz Centrum Janki w Warszawie
Co może zrobić galeria handlowa, by wspierać kobiety? Jaką wartość poza promocjami i ofertą handlową może dać klientkom?
Z takim zapytaniem mierzyliśmy się w tym projekcie wspólnie z Centrum Handlowym Janki.
Obejrzyj wideo, żeby dowiedzieć się co potrafimy przygotować
Cel Klienta
Cel Klienta
Przygotowanie wyjątkowej akcji promocyjnej z okazji Dnia Kobiet
Zaproponowaliśmy po kolei:
Rezultaty:
Nagraliśmy łącznie 3 filmy, które zostały ogromnie pozytywnie przyjęte przez obserwujących profile centrum jak również przez zespół marketingu.
Była to świetna odmiana komunikacji obiektu, która do tej pory opierała się głównie na przekazywaniu nowości z oferty handlowej partnerów.
To jeden z ciekawszych przykładów, jak historie innych ludzi, content marketing i zabawa formą mogą wywołać zaskoczenie wśród klientów i odbiorców naszych komunikatów. Centrum wychodząc poza szablonową komunikację typową dla galerii handlowej, zaskoczyło pozytywnie wielu użytkowników internetu.
Klient
Centrum Handlowe Janki koło Warszawy
Korzyści dla Klienta
Nasze działania
- Przygotowaliśmy video które informowało klientów o akcji promocyjnej