Wykonaliśmy:

Jak wygenerować 17 – krotny zwrot z inwestycji dla klienta z branży odzieży myśliwskiej, na przestrzeni 6 miesięcy?

Jak rozwinąć sprzedaż w już działającym sklepie internetowym, jednocześnie uniezależniając się od ścisłej sprzedaży w sezonie łowieckim. Klient oferujący ubrania dla myśliwych, obserwował do tej pory największą sprzedaż w okresie wrzesień-styczeń, ponieważ wykorzystując kampanie w Google Ads polegał głównie na zapytaniach od użytkowników wyszukiwarki Google. Chciał sprawdzić, czy uruchomienie kampanii sprzedażowych w social media przyniesie większą sprzedaż w sezonie.

Obejrzyj wideo, żeby dowiedzieć się co potrafimy osiągnąć

W filmie opowiemy Ci dokładnie jak osiągnęliśmy nasze wyniki i jakie były owoce naszej pracy

Cel Klienta

Cel Klienta

Pozyskiwanie klientów dla sklepu internetowego przez reklamy na Facebooku i Instagramie

Jak dążyliśmy do osiągnięcia celów?

Skonfigurowaliśmy konta reklamowe i kampanie, które wystartowały na początku sezonu (wrzesień). Do konta był przypisany dedykowany specjalista zajmujący się w KAMAN głównie kampaniami reklamowymi w social media, z dużym doświadczeniem w ecommerce.
Założyliśmy, że sprzedaż produktów z katalogu poprzez remarketing, oraz tzw. kampanie prospective to główne kategorie działań, na jakich powinniśmy się skupiać.
Wyjątkowo dobre wyniki sprzedaży w sezonie, zachęciły nas do próby jego wydłużenia. Zwykle klient wygaszał swoje działania w okolicach marca, z racji niskiej ilości zapytań o asortyment w Google.
Opracowaliśmy w social media nowe grupy odbiorców, nowe kreacje reklamowe i uruchomiliśmy kampanie dopasowane do nowych klientów, z innego targetu niż dotychczasowi.

Nasze efekty to sprzedaż - czyli dochód dla klienta!

Wyniki w sezonie wrzesień-luty znacznie przekraczały nasze oczekiwania, zatrzymując się na zwrocie 17 zł z jednej zainwestowanej w reklamy złotówki

Przedłużyliśmy sezon na kolejne miesiące (marzec-czerwiec) i odpowiednio zmieniając argumenty sprzedażowe oraz grupy odbiorców możemy wciąż uzyskiwać 1600% zwrotu z kampanii

To na tyle dobre wyniki, że przedłużamy współpracę na stałe, licząc na równie wysoką sprzedaż w sezonie wakacyjnym i przygotowując już budżety na kolejny “główny sezon”

O współpracy mówimy tak:

Klient

Sklep Myśliwski Dolasu.pl od ponad 10 lat oferuje myśliwym, leśnikom, sympatykom lasu i outdooru najlepszej jakości ubrania, buty oraz bardzo szeroką gamę akcesorii.

Korzyści dla Klienta

Duży ruch na własnej stronie internetowej
Zmniejszenie kosztów pozyskania klienta
Klienci kupowali chętniej i więcej, a reklamy w miarę upływu czasu przynosiły coraz lepsze efekty!

Nasze działania

Nasz zespół

Antonii
Facebook Ads Expert

Zajmuję się tworzeniem kampanii reklamowych w Meta Ads (Instagram i Facebook).

W projektach e-commerce czuję się jak ryba w wodzie!

Szukam nieszablonowych rozwiązań i wdrażam nowinki technologiczne wykorzystując 110% możliwości na optymalizacje i lepsze wyniki.

Skupiam się na konkretach i skuteczności – od intuicji preferuję doświadczenie i twarde dane.

Wyniki

Nasza praca przynosi efekty, ponieważ współpracujemy z naszymi klientami, aby dobrze zrozumieć do jakich odbiorców chcą dotrzeć ze swoim marketingiem.

Oferta, którą przedstawiamy w imieniu naszych klientów skutecznie zwiększa sprzedaż. Zobacz podsumowanie:

Chcesz realnych efektów?

Kliknij poniżej, opisz swoje potrzeby i porozmawiajmy