2x wyższe obroty w 8 miesięcy dla Probart Okna
Właściciel zgłosił się do nas, by zacząć w regularny sposób pozyskiwać zamówienia przez internet. Do tej pory posiadał jedynie stronę internetową. Nie prowadził aktywnie żadnej formy marketingu internetowego. Chciał skupić się na zarządzaniu i powiększaniu biznesu, jednocześnie otrzymując od nas sugestie proponowanych działań reklamowych. Miarą efektu miała być ilość pozyskiwanych zapytań tygodniowo oraz ich wartość.
Obejrzyj wideo, żeby dowiedzieć się co potrafimy osiągnąć
W filmie opowiemy Ci dokładnie jak osiągnęliśmy nasze wyniki i jakie były owoce naszej pracy
Cel Klienta
Cel Klienta
Pozyskiwanie klientów dla sklepu internetowego przez reklamy na Facebooku i Instagramie
Zaproponowaliśmy po kolei:
Nasze działania
- Realizacja strony www
Wybrane materiały wideo:
Projekty graficzne:
Rezultaty:
W ciągu 8 miesięcy obroty firmy wzrosły o 100%, a to oznacza przekroczenie najważniejszego kryterium dla klienta- przychodu i to wielokrotnie. Dzięki filmom edukacyjnym zbudowaliśmy też pozycję eksperta dla naszego klienta w oczach odbiorców zamawiających okna do domu.
Często na długo zanim klienci są gotowi na zakup pytają o poradę, co pozwala klientowi kierować ich później do zamówienia produktów z jego oferty. Plusem jest jeszcze to, że właściciel firmy, poza kluczowymi decyzjami marketingowymi i jednym dniem nagraniowym w przeciągu kilku miesięcy nie jest zaangażowany bezpośrednio w codzienne działania marketingowe. Może zarządzać firmą i podejmować kluczowe decyzje, odciążony przez zespół KAMAN.