2x wyższe obroty w 8 miesięcy dla Probart Okna
Właściciel zgłosił się do nas, by zacząć w regularny sposób pozyskiwać zamówienia przez internet. Do tej pory posiadał jedynie stronę internetową. Nie prowadził aktywnie żadnej formy marketingu internetowego. Chciał skupić się na zarządzaniu i powiększaniu biznesu, jednocześnie otrzymując od nas sugestie proponowanych działań reklamowych. Miarą efektu miała być ilość pozyskiwanych zapytań tygodniowo oraz ich wartość.


Zaproponowaliśmy po kolei:
- Budowę spójnej identyfikacji wizualnej, ponieważ kluczowa była rozpoznawalność na rynku województwa. Ujednoliciliśmy social media, zrealizowaliśmy sesję zdjęciową pracowników, przygotowaliśmy ulotki, wizytówki i teczki firmowe. Wszystkie samochody zostały też profesjonalnie oklejone w spójny nowoczesny sposób.
- Opracowaliśmy serie wideo edukacyjnych, w którym klient mógł uczyć rynek, jak wybrać produkty ze swojej oferty. Te filmy służą nam jako najskuteczniejszy element marketingowy do tej pory, ponieważ są przygotowane uniwersalnie i pasują do różnych oczekiwań klientów.
- Po pierwszych sukcesach filmów i zwiększeniu ilości zapytań zbudowaliśmy specjalną stronę z ofertą, która znacznie sprawniej niż ogólna strona internetowa miała przyciągać klientów.
- Po uruchomieniu strony skierowaliśmy na nią dodatkowy ruch z kampanii Google Adwords, które uruchomiliśmy równolegle do kampanii w social media.
- Finalnie zasugerowaliśmy klientowi program motywacyjny, do zbierania większej ilości opinii w Google i Facebooku od zadowolonych klientów.
Realizacja strony www


Wybrane materiały wideo:
Projekty graficzne:

Rezultaty:
W ciągu 8 miesięcy obroty firmy wzrosły o 100%, a to oznacza przekroczenie najważniejszego kryterium dla klienta- przychodu i to wielokrotnie. Dzięki filmom edukacyjnym zbudowaliśmy też pozycję eksperta dla naszego klienta w oczach odbiorców zamawiających okna do domu.
Często na długo zanim klienci są gotowi na zakup pytają o poradę, co pozwala klientowi kierować ich później do zamówienia produktów z jego oferty. Plusem jest jeszcze to, że właściciel firmy, poza kluczowymi decyzjami marketingowymi i jednym dniem nagraniowym w przeciągu kilku miesięcy nie jest zaangażowany bezpośrednio w codzienne działania marketingowe. Może zarządzać firmą i podejmować kluczowe decyzje, odciążony przez zespół KAMAN.
O współpracy mówimy tak:

