Agencja marketingowa jako Twój partner w biznesie

Wspieramy rozwój firm i osiąganie ich biznesowych celów poprzez współpracę opartą na relacji partnerskiej. Nasze działania to marketing kompleksowy = skupiamy się na mierzalnych rezultatach i jasnych działaniach.

Z KAMAN nie doświadczysz marketingowego bełkotu

Jakie korzyści przyniesie współpraca z KAMAN dla Twojej firmy?

Jakie korzyści przyniesie współpraca z KAMAN dla Twojej firmy?

Dostarczamy więcej leadów

+4 950 leadów dla klientów KAMAN w ubiegłym roku

Zwiększamy zyski i przychody w Twojej firmie

+40 opisanych ogromnych sukcesów klientów ostatnie 2 lata

Podnosimy sprzedaż w Twoim e-commerce

+Średni ROAS dla e-commerce to 15.0 w ubiegłym roku

Rozwijamy Twój biznes tak mocno, jak to tylko możliwe

+ 200% średni wzrost firm przez ostatnie 2 lata dzięki współpracy z KAMAN

Skupiamy się na Twoim ZYSKU, nie na ładnych statystykach!

Naszym priorytetem w raportach zawsze jest to, ile faktycznie zyskujesz współpracując z nami. Skupiamy się na aktywnym wspieraniu rozwoju Twojego biznesu, a nie na tworzeniu estetycznych raportów, które nie przekładają się na realne korzyści.

DOWOZIMY - Realizujemy postawione cele najszybciej i najskuteczniej, jak tylko się da.

Ponad 100 aktywnych partnerstw biznesowych z firmą KAMAN stanowi konkretne potwierdzenie skuteczności naszych działań. Nie obiecujemy cudów ani magicznych rezultatów. Działamy w sposób praktyczny i moralny, osiągając jednocześnie najwyższy poziom profesjonalizmu.

Poznaj wyniki KAMAN z ubiegłego roku:

Nasze i naszych klientów

+ 0
pozyskanych leadów
+ 0 %
średni zwrot z jednej złotówki w e-commerce
+ 0
zasięg kampanii
+ 0
zapytań o współpracę z KAMAN

Nie Musisz wierzyć nam na słowo:

Poznaj historie firm, które rozwinęły się z KAMAN

Oferujemy mierzalne rezultaty i procesy, które sprawdziły się w ponad 200 firmach. Zamiast obietnic bez pokrycia.

Nasz sukces mierzymy Twoim zyskiem, nie marketingowymi sloganami

Rozwiązujemy problemy biznesowe, nie marketingowe

Kampanie reklamowe, media społecznościowe, strona www i świadomość marki to tylko środki do celu

Konwersja, CTR, CPC, ROAS - współczynniki marketingowe dobrze prezentują się na wykresach, ale nie zawsze przekładają się na wzrost przedsiębiorstwa

Sukces naszej współpracy to Twój zysk i zaoszczędzony czas. Posługujemy się językiem biznesowym, nie marketingowym.

Skupiamy się na celach, narzędzia jedynie wspomagają ich realizację.

Tradycyjna agencja reklamowa przekona Cię, że potrzebujesz wszystkiego i jeszcze więcej. My starannie dobieramy zasoby tak, aby skutecznie wspierały rozwój Twojej firmy.

Czasem mniej znaczy lepiej.

Oto nasze możliwości:

Strategia marketingowa

Tworzenie stron internetowych

Produkcja zdjęć
i video-marketing

Obsługa graficzna

Branding

Meta ads

Google ads

Pinterest ads

TikTok ads

E-mail marketing

Współpracujemy z odpowiednio dobranymi partnerami

Powyżej 500 000 zł dochodu rocznie

Dynamiczny wzrost wymaga dobrze przygotowanej infrastruktury. Generowanie setek dodatkowych transakcji nie przyniesie oczekiwanych rezultatów, jeśli Twoja firma nie posiada odpowiednich zasobów do ich efektywnej obsługi

Nastawienie na minimum
6 miesięcy współpracy

Nasza strategia marketingowa opiera się na starannie opracowanym planie, analizie danych i ciągłej optymalizacji. To proces, który wymaga czasu i zaangażowania. Postrzegamy naszą działalność jak zdrową dietę dla Twojej firmy, zapewniającą trwałe korzyści, a nie jednorazowy zastrzyk witamin.

Budżet powyżej 5000 zł miesięcznie

Nawet reklamy najwyższej jakości nie przyniosą oczekiwanych rezultatów, jeśli nie dotrą do wystarczająco dużej i właściwiej grupy odbiorców.

Stawiamy na uczciwe podejście do naszych klientów. Nie pracujemy z budżetami, które pokrywają jedynie koszty naszej pracy, tworzenia i obsługi reklam, ale nie pozwalają na wykupienie zalecanej liczby wyświetleń na platformach reklamowych.

Nasz zespół składa się z 12 doświadczonych marketingowców, którzy pracują w branży od lat. Twój projekt zostanie powierzony w dobre ręce.

Nie zatrudniamy pracowników na poziomie juniorskim, stażystów ani "specjalistów ds. obsługi klienta", którzy nie posiadają wiedzy w zakresie marketingu.

Bo biznes to ludzie

Etyka i nasze wartości:

Szczera i merytoryczna komunikacja,
zamiast klepania się po plecach

Rozmawiamy o problemach i wyzwaniach, które widzimy na drodze do rozwoju Twojej firmy, zamiast chować głowę w piasek w obawie przed wyrażeniem swojego zdania.
Oferujemy obiektywną i merytoryczną perspektywę, zamiast kontaktu opartego wyłącznie na pochlebstwach i “pozytywnym przekazie”.

Transparentne i zrozumiałe warunki współpracy

Ustalamy realistyczne cele, przedstawiamy plan działania, po akceptacji wdrażamy go, a następnie regularnie optymalizujemy i informujemy Cię o wynikach.
Wszystko to na transparentnych i uczciwych warunkach, w oparciu o umowę zabezpieczającą obydwie ze stron.

Sikorskiego 134F/4 35-303 Rzeszów | [email protected] +48 537 872 404 | Wszelkie prawa zastrzeżone

Wyzwanie:

Gabriel przychodził do nas z niczym. Miał jedynie rozgrzebany lokal z wizją studia treningu EMS w Rzeszowie. Marketing budowaliśmy więc od zera.

W tej branży klienci wiążą się głównie na umowy – na 12 lub 18 miesięcy. Jak ich pozyskać?

Zaproponowaliśmy po kolei:

 

  • Od początku postawiliśmy na komunikacje bezpośrednią, czyli telefony i wiadomości prywatne
  • Studio do dzisiaj nie posiada swojej strony internetowej, więc opieramy się tylko na działaniach w social mediach
  • Gabriel i Agnieszka, według naszych wytycznych, przygotowali wiele filmów reklamowych jeszcze przed rozpoczęciem działalności studia
  • Skupiliśmy się głównie na kampaniach zasięgowych, gdzie celem było wyświetlenie wideo

Rezultaty:

  • Podpisanych ponad 200 długoterminowych umów (najwięcej na 18 miesięcy)
  • Ponad 3 000 000 wyświetleń reklam na terenie województwa podkarpackiego

Wyzwanie:

Nasza Klientka posiada markę osobistą i jest już znana w świecie korektorów tekstu. Zgłosiła się do nas, abyśmy pomogli jej wygenerować rekordowy przychód sprzedaży jej flagowego produktu czyli kursu online przygotowującego do zawodu korektora.
Okno sprzedażowe trwało 10 dni i poprzedzone było bezpłatnym webinarem połączonym z warsztatami.

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • kampanię zapisów na listę oczekujących, aby ogrzewać grupę odbiorców poprzez kampanię mailingową stworzoną przez klientkę
  • kampanię na zapisy na darmowy webinar, aby jak najwięcej nowych osób dowiedziało się, na czym polega praca korektora
  • kampanię remarketingową do osób z listy oczekujących oraz uczestników webinaru
  • kampanię sprzedażową do tzw. “zimnego ruchu”
    kampanię na obserwujących na Instagramie

Rezultaty:

Klientka oczekiwała minimum powtórzenia wyniku z poprzedniej edycji kursu. Każda wartość powyżej, miała dać klientce dużą satysfakcję z osiągniętego wyniku. Zapowiedzi w postaci kampanii mailingowej do listy oczekujących oraz zapisy na bezpłatny webinar pozwoliły nam stworzyć wartościowe grupy odbiorców, do których powróciliśmy z komunikatami sprzedażowymi, po otwarciu okna sprzedażowego. Dzięki tym działaniom, już pierwszego dnia sprzedaży, klienci złożyli aż 26% wszystkich zamówień! Osoby niezdecydowane, które nie dokonały jeszcze zakupu, a miały wcześniej styczność z marką, ostatniego dnia otrzymały komunikat o ostatniej szansie na zdobycie nowych umiejętności. Końcowy wynik sprzedażowy był niemal DWUKROTNIE wyższy, niż w poprzedniej edycji. To na tyle dobry wynik, że klientka podjęła decyzje o kontynuowaniu współpracy i przygotowaniu kolejnych produktów, które z sukcesem pomożemy jej sprzedać.

Wyzwanie:

Klient prowadzący usługi samochodowe (renowacja, naprawa, sprzedaż felg) chciał sprzedawać więcej przez swój sklep internetowy, w głównej mierze skupiając się na sprzedaży opon, felg oraz całych zestawów do samochodów. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Przygotowanie struktury lejka sprzedażowego, z podziałem na górną część lejka oraz na remarketing

  • Dostosowanie zdjęć do odbiorców i pokazanie czym się zajmuje klient – ma zarówno felgi jak i całe komplety opon, ma asortyment do różnych modeli oraz dodatkowo, że istnieją różne formy finansowania zakupu

  • Opracowaliśmy w social media nowe grupy odbiorców, nowe kreacje reklamowe oraz uruchomiliśmy kampanie, dopasowane do nowych klientów z innego targetu niż dotychczas

Rezultaty:

Budżet: 2,000 euro/ miesięcznie
Ilość zakupów: 103
Łączną wartość zakupów: 86 271,45 euro
ROAS (zwrot z inwestycji) : 17,25

Wyzwanie:

W czasie pandemii sklep stacjonarny przeniósł swoją sprzedaż również do sieci. Przypadek jakich wiele. Jak dobre wyniki stacjonarne przełożyć na dobre wyniki online, bez sprzedaży własnych produktów?

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Przygotowanie struktury lejka sprzedażowego, z podziałem na górną część lejka oraz na remarketing

  • Dostosowanie zdjęć do odbiorców i pokazanie czym się zajmuje klient – ma zarówno felgi jak i całe komplety opon, ma asortyment do różnych modeli oraz dodatkowo, że istnieją różne formy finansowania zakupu

  • Opracowaliśmy w social media nowe grupy odbiorców, nowe kreacje reklamowe oraz uruchomiliśmy kampanie, dopasowane do nowych klientów z innego targetu niż dotychczas

Rezultaty:

Pozyskanie ponad 5000 nowych obserwatorów na Instagramie. Koszt pozyskania nie przekroczył 1 zł za osobę.

Wzrost liczby transakcji o ponad 400% patrząc rok do roku. W pół roku z poziomu ok. 75 zamówień miesięcznie doszliśmy do poziomu ponad 380 zamówień miesięcznie.

Sklep stacjonarny notuje rekordowe zyski, gdzie sprzedaje m.in. foteliki samochodowe (również promowane przez nas).

Wyzwanie:

Jak sprawić, żeby okulary przeciwsłoneczne sprzedawały się przez cały rok? Jak dotrzeć do osób, dla których kupno okularów za 1500 złotych jest czymś naturalnym?

Takie wyzwania czekały na nas w przypadku tego klienta.

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Wykorzystanie nagrywanych przez właścicielkę wideo, według naszych wytycznych.
  • Ciągłe rozbudowywanie bazy fanów na Instagramie, poprzez skuteczne kampanie na pozyskanie nowych obserwujących.
  • Kampania delikatnie przepychająca do zakupu w sklepie internetowym.
  • Mocne wykorzystanie wiadomości prywatnych na Instagramie, jako główny kanał sprzedażowy.

Rezultaty:

W trzy miesiące liczba wysyłanych wiadomości prywatnych na IG wzrosła o ok. 40%, a wartość zamówień o ok. 175%.

Pozyskaliśmy ponad 6000 nowych obserwatorek w pięć miesięcy.

Ponad 2 000 000 wyświetleń reklam na Facebook i Instagramie.

Wyzwanie:

Klientka z wieloletnim doświadczaniem na rynku chciała pozyskać jak najwięcej nowych klientek, na zakup drogiego sprzętu do elektrostymulacji. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

Przygotowanie wideo do reklam, nagranie webinaru oraz wykonanie kilkudziesięciu zdjęć

Stworzenie landing page z możliwością zapisania się (zostawienia adresu email) do obejrzenia darmowego webinaru

Przygotowanie kampanii typu Lead Ads, do pozyskiwania kontaktów bezpośrednio w środowisku Facebooka

Utworzenie automatycznej kolejki maili z merytoryczną treścią i możliwością umówienia się na rozmowę przez Calendy

Przygotowanie konta na Calendly z zapisami na 30-minutową rozmowę

Rezultaty:

W ciągu czterech miesięcy uzyskaliśmy 434 leady (adresy e-mail lub numer telefonu).

Co miesiąc wzrost liczby pozyskanych leadów o ok. 30%

Ponad 600 000 wyświetleń reklam na Facebooku i Instagramie.

Rezultaty:

Ponad 600 zakupów o łącznej wartości 312,000 zł, dla sklepu internetowego sprzedającego buty online Zwrot z inwestycji na poziomie 700%

Wyzwanie:

Duża marka produktów do włosów – dostępna w drogeriach, sklepach stacjonarnych oraz innych sklepach internetowych – chciała wzmocnić sprzedaż produktów przez swój własny sklep. Dodatkowym wyzwaniem było stworzenie lejka sprzedażowego, w którym pokazujemy działania, opinie oraz efekty stosowania produktów. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Podział lejka sprzedażowego na różne segmenty odbiorców, w zależności od tego czy znają markę lub czy widzą reklamy produktów pierwszy raz

  • Podział optymalizacji na grafiki przedstawiające różne produkty i na różne zainteresowania oraz dane behawioralne jak zdrowe włosy, serum do włosów, utrata włosów, produkty do włosów itp.

  • Testowanie różnego typu grafik np. przedstawiających działanie produktów oraz ich efekty po określonym czasie stosowania. Dodatkowo wzmocniliśmy to działanie o przejrzystą komunikację i przykuwające oko grafiki

Rezultaty:

Koszt zakupu: 13,79 zł
Ilość zakupów: 759
Łączną wartość zakupów: 80 273,91 zł
ROAS (zwrot z inwestycji) : 7,67

Rezultaty:

Wygenerowane 142 836,50 zł sprzedaży w przeciągu 5 miesięcy współpracy

Ponad 9 – krotny zwrot z inwestycji dla klienta sprzedającego produkty dla dzieci

Kurs będzie odbywał się w okresie 3 miesięcy, tj. wrzesień-październik-listopad 2023 r. Zjazdy stacjonarne będą odbywać się w: Warszawie*, Krakowie*, Łodzi*
*O dokładnym miejscu i adresie zjazdu poinformujemy uczestników najpóźniej na 14 dni przez terminem
 
Zjazdy stacjonarne odbędą się w następujących terminach*:
  • 16-17.09.2023 oraz 23-23.09.2023
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
  • 14 i 22.10.2023 r.:
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
  • 18 i 19.11.2023 r.:
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
*O dokładnej dacie zjazdu poinformujemy uczestników najpóźniej na 14 dni przez terminem
  • 2.12.2023 r. – zakończenie kursu i wręczenie certyfikatów (offline).
 
Spotkania LIVE w ramach Kursu będą prowadzone według harmonogramu, który zostanie opublikowany w lipcu 2023 roku na Grupie na platformie Facebook.