Za pomocą stories zbudowałam dziesiątki trwałych relacji, zarabiam coraz więcej robiąc to co kocham i realizuję swoje marzenia.
Dzięki temu kursowi wykorzystasz moje doświadczenia dla siebie.
INSTA
STOR
IES
Dlaczego nagrałam ten kurs
Kiedyś nie wyobrażałam sobie siebie przed kamerą. Teraz budząc się codziennie mam kilkanaście zapytań o współpracę. Dodatkowo dziesiątki wiadomości od ludzi, którzy lubią to jak opisuję swoją codzienność i biznes. Rozmawiamy, budujemy firmy i pomagamy sobie. To, że od 4 lat codziennie działam na stories zmieniło moje życie i pozwala mi budować firmę według moich zasad, z ludźmi, których uwielbiam.
dla Ciebie?
Cały ten kurs to najlepiej poukładana wiedza o InstaStories, które robię na swoim koncie. Zebrałam tu wszystkie sztuczki, sposoby działania i strategie na to, by prowadzić stories naturalnie i jednocześnie skutecznie.
Nie wiem, w jakim miejscu jesteś obecnie, ale jeżeli czujesz, że masz światu coś do przekazania, to wiem, że solidne opanowanie stories może realnie wzbogacić Twoje życie i biznes w stopniu, którego nawet się nie spodziewasz.
Widziałam już tysiące kobiecych marek osobistych, które zbudowały trwałe, stabilne firmy wykorzystując InstaStories
Dlaczego
warto?
Odbiorcy kochają zaglądać na backstage firm
i dzięki temu kupować
Rozwinięte stories mogą zastępować cały dział marketingu
To najlepsze miejsce do budowania trwałych relacji zarówno prywatnych i biznesowych
Stories pozwalają pokazać ”duszę” marki, dzięki czemu odbiorcy mogą pokochać jej ofertę
Dobre stories wzmocni Twoją wiarę w siebie i swój biznes!
Umiejętność komunikacji
w stories przekłada się na TikTok, YouTube
i wszystkie inne kanały
w środku:
Tak wygląda kurs
Plan kursu
Wprowadzenie
Lekcja 1 Dlaczego InstaStories jest trendem?
Lekcja 2 Insta STORIES - obsługa krok po kroku
Lekcja 3 Stories jak u Agaty Koman - na co stawiam? Moja strategia omówiona na przykładach.
Podstawy + Moja strategia na InstaStories.
Lekcja 1 Rola InstaStories w Twojej komunikacji na Instagramie.
Lekcja 2 Ile stories dziennie dodawać na profil?
Lekcja 3 Czy godziny publikacji mają znaczenie?
Lekcja 4 Jak dodać muzykę do InstaStories?
Lekcja 5 Jak się przełamać i zacząć nagrywać?
Lekcja 6 Jak poprawić jakość dodawanego video?
Lekcja 7 Jak znaleźć ciekawsze filtry na Stories?
Lekcja 8 Jak nanieść logo lub zdjęcia na video/grafikę?
Lekcja 9 Jak podłożyć głos pod filmy bez twarzy?
Lekcja 10 Statystyki InstaStories - co i jak mierzyć?
Jak obsługiwać InstaStories?
Moduł 1 + BONUS
Lekcja 1 Co publikować by było ciekawie dla Twoich obserwatorów? Pomysły na publikacje dla każdego.
Lekcja 2 Jak właściwie udostępniać nowy post/reels/live w Stories?
Lekcja 3 Jak prawidłowo wykorzystać wzmianki o Twojej firmie w Stories?
Lekcja 4 Jak korzystać z naklejki: zadaj pytanie?
Lekcja 5 Jak korzystać z naklejki: quiz?
Lekcja 6 Jak korzystać z naklejki: przypomnienie?
Lekcja 7 Jak korzystać z naklejki: ankieta?
Lekcja 8 Storytelling w InstaStories - jak opowiadać historie, które wciągają?
Jak zbudować i angażować społeczność na InstaStories?
Moduł 2 + BONUS
Lekcja 1 Jak stworzyć relacje wyróżnione, okładki, jak posegregować w nich treści?
Lekcja 2 Jakich aplikacji użyć, aby automatycznie dodać tekst do filmów na stories?
Lekcja 3 Z jakich aplikacji korzystać by wizualnie zaskoczyć w stories?
Lekcja 4 Jak używać kolorów własnej marki na stories?
Jak robić piękne InstaStories?
Moduł 3
Lekcja 1 5 Niezbędnych fundamentów by robić sprzedaż na InstaStories.
Lekcja 2 Jak zwiększyć liczbę zakupów podczas sprzedaży przez Stories?
Lekcja 3 Linki w Stories- jak z nich korzystać, by nie zabić swojej sprzedaży.
Lekcja 4 Strategie sprzedaży Agaty Koman.
Lekcja 5 Najczęstsze błędy na InstaStories.
Lekcja 6 Profile, od których warto uczyć się sprzedaży.
Jak sprzedawać w InstaStories?
Moduł 4
Lekcja 1 Jak nagrywać stories, gdy pracujesz samodzielnie?
Lekcja 2 Kto może Ci pomóc w tworzeniu Stories?
Lekcja 3 InstaStories dla zespołów - jak poukładać nagrywanie, gdy w firmie jest kilka osób?
Lekcja 4 Co zrobić, gdy nie chcesz pokazywać twarzy w social media?
Lekcja 5 Przykłady kont na Instagramie, które mogą Cię zainspirować.
InstaStories w marce osobistej vs InstaStories w firmie z zespołem.
Moduł 5
Podsumowanie
Jak zaplanować działanie na InstaStories i od czego zacząć zmiany.
gdy ukończysz ten kurs:
Takie STORIES będziesz tworzyć,
Dołącz teraz i odbierz!
347 zł
INWESTYCJA
600 zł
Korzysta już ponad 1300 kursantów!
Kupuj bez ryzyka.
Twój zakup jest objęty Gwarancją Zadowolenia.
Jeżeli z jakiegokolwiek powodu kurs "Wybitne Instastories" nie spełni Twoich oczekiwań w ciągu 30 dni od zakupu skontaktuj się ze mną a bez zadawania zbędnych pytań zwrócę Twoje pieniądze.
o kursie:
Opinie
Dlaczego to od Agaty
Od 4 lat pomaga firmom i markom osobistym wykorzystać potencjał video marketingu, by szybciej budowali zaufanie klientów i sprzedawali więcej. Szkoleniowiec, marketer i producent video do Internetu. Dużą częścią jej aktywności są produkty online, w których szkoli z wykorzystywania możliwości video marketingu i social media firmy oraz marki osobiste.
warto się uczyć?
W zaledwie 3 lata dzięki social media i video marketingowi zbudowała markę osobistą, której ufają firmy w całej Polsce. Wykonała ponad 800 transmisji na żywo z przedsiębiorcami i markami osobistymi. Twórca kursów online, wyzwań video, ebooków w tematyce social media. Swoje umiejętności autoprezentacji medialnej wykorzystuje również do wystąpień na żywo jako prelegent na konferencjach branżowych, zapraszana jest do licznych wywiadów i prelekcji jako gość specjalny. Przeszkoliła ponad 7000 osób z zakresu video i social media. Uczestnicy szkoleń wychodzą naładowani energią oraz wiedzą, ma 100 % pozytywny feedback od kursantów.
FAQ - Odpowiedzi na najczęstsze pytania
Z kursu będziesz mogła korzystać przez 12 msc od daty zakupu.
1. Na jaki okres otrzymuję kurs?
Tak, podczas składania zamówienia podaj dane firmowe- system wystawi fakturę automatycznie.
2. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Kurs omawia InstaStories od A do Z. To encyklopedia. Zebrałam tu wszystkie potrzebne strategie działania, by Twoje stories angażowały, sprzedawały i zatrzymywały uwagę. Zarówno osoby, które dopiero startują z stories jak i osoby, które już je tworzą wyniosą z tego kursu
ogrom wartości.
3. Czy kurs jest dla osób początkujących czy zaawansowanych?
Kurs nagrany jest w taki sposób by zarówno na telefonie jak i na komputerze uczenie się było przyjemnością. Dopasowany jest w pełni
pod telefon, do oglądania lekcji potrzebujesz jedynie aplikacji YouTube.
4. Czy kurs można oglądać na telefonie i komputerze?
Wszelkie prawa zastrzeżone |Regulamin Sklepu I Polityka prywatności I Polityka opinii