Agencja marketingowa rozumiejąca biznes

Wspieramy rozwój firm i osiąganie celów biznesowych poprzez kompleksowy marketing oparty na mierzalnych rezultatach oraz uczciwych, transparentnych warunkach współpracy.

Mierzalne rezultaty i proces sprawdzony w ponad 200 firmach zamiast “magicznych sztuczek” i obietnic bez pokrycia

Nie zaoferujemy Ci “100% zwrotu z inwestycji”, “pewnego zysku”, zostania milionerem w 7 prostych krokach oraz obietnic, że za 2 lata Twoja firma będzie drugim Amazonem.

Zamiast tego stawiamy na realistyczne cele ustalone w oparciu o analizę, mierzalne rezultaty i model współpracy, który sprawdził się w ponad 200 firmach.

Nasz sukces mierzymy Twoim zyskiem, nie marketingowymi terminami

Rozwiązujemy problemy biznesowe, nie marketingowe

Reklamy, sukces w social mediach, strona internetowa i rozpoznawalność marki to tylko środki do celu, nie cel sam w sobie

ROAS, konwersja, CTR, CPC - współczynniki marketingowe ładnie wyglądają na wykresach, ale niekoniecznie przekładają się na zysk i wzrost przedsiębiorstwa

Sukces naszej współpracy mierzymy Twoim zyskiem, zaoszczędzonym czasem i rozwojem firmy, zamiast terminami interesującymi marketingowców, a nie przedsiębiorców

Poznaj historie firm, którym pomogliśmy w osiągnięciu sukcesu

Skupiamy się na celach, nie narzędziach

Kiedy trzymasz w ręku młotek, każdy problem wydaje się gwoździem. Klasyczna Agencja od reklam na Fejsie, Google lub prowadzenia Social Mediów powie Ci, że to właśnie one są rozwiązaniem wszystkich Twoich problemów.
Dla nas to tylko narzędzia - jedne z pośród bardzo wielu. Dobieramy je tak, by wspierały rozwój Twojej firmy.

Strategia marketingowa

Tworzenie stron www

Produkcja zdjęć
i video-marketing

Obsługa graficzna

Branding

Meta ads

Google ads

Pinterest ads

TikTok ads

E-mail marketing

Co oznacza współpraca z KAMAN dla Twojego biznesu?

Dostarczamy większą ilość leadów

+4 950 leadów dla klientów KAMAN w ubiegłym roku

Zwiększamy obrót, przychody i zyski w Twojej firmie

+40 opisanych ogromnych sukcesów klientów ostatnie 2 lata

Podnosimy sprzedaż w Twoim e-commerce

+Średni ROAS dla e-commerce to 15.0 w ubiegłym roku

Skalujemy Twój biznes i rozwijamy go tak mocno jak tylko się da

+ 200% średni wzrost firm
przez ostatnie 2 lata dzięki
współpracy z KAMAN

Skupiamy się na Twoim ZYSKU,
nie na ładnych statystykach!

Głównym wskaźnikiem w raportach zawsze jest dla nas to ile z nami faktycznie zarabiasz. Jesteśmy skoncentrowani na rozwoju Twojego biznesu, a nie na ładnych raportach, które nic nie wnoszą.

DOWOZIMY - Twoja firma otrzymuje to czego potrzebuje naprawdę, w najskuteczniejszy sposób jaki jest tylko możliwy!

Ponad 100 aktywnych współprac z KAMAN to dowód na to, że to co robimy po prostu działa. Nie obiecujemy cudów, ani magicznych wyników. Realizujemy to co można, praktycznie i moralnie - jednocześnie na najwyższym poziomie profesjonalizmu.

Co oznacza współpraca z KAMAN dla Twojego biznesu?

Szczera i merytoryczna komunikacja, zamiast klepania się po plecach

Rozmawiamy o problemach i wyzwaniach, które widzimy na drodze do rozwoju Twojej firmy, zamiast chować głowę w piasek w obawie przed wyrażeniem swojego zdania.
Oferujemy obiektywną i merytoryczną perspektywę, zamiast kontaktu opartego wyłącznie na pochlebstwach i “pozytywnym przekazie”.

Transparentne i zrozumiałe warunki współpracy

Ustalamy realistyczne cele, przedstawiamy plan działania, po akceptacji wdrażamy go, a następnie regularnie optymalizujemy i informujemy Cię o wynikach.
Wszystko to na transparentnych i uczciwych warunkach, w oparciu o umowę zabezpieczającą obydwie ze stron.

Współpracujemy z właściwie dobranymi parnerami

Powyżej 500 000 zł dochodu rocznie

Szybki wzrost wymaga przygotowanej na rozwój infrastruktury. Generowanie setek dodatkowych zakupów nie przyniesie oczekiwanych rezultatów, jeśli Twoja firma nie posiada zasobów do ich obsłużenia.

Nastawienie na minimum
6 miesięcy współpracy

Nasz marketing jest oparty na strategii, analizie i optymlizacji - to proces, który wymaga czasu i zaangażowania. Jesteśmy dla Twojej firmy jak zdrowa dieta, a nie jednorazowy zastrzyk witamin.

Budżet powyżej 5000 zł miesięcznie

Nawet najlepszej jakości reklamy nie zwrócą się, jeśli nie trafią one do wystarczająco dużej grupy odbiorców. Traktujemy naszych klientów uczciwie. Nie pracujemy z budżetami, które pokryją koszt naszej pracy, stworzenia oraz obsługi reklam, ale nie pozwolą na wykupienie zalecanej liczby wyświetleń na platformach reklamowych.

Wyniki KAMAN w ubiegłym roku:

Nasze i naszych klientów

pozyskanych leadów
+ 0
średni zwrot z jednej złotówki
w e-commerce
+ 0 %
zasięg kampanii
+ 0
zapytań o współpracę z KAMAN
+ 0

Jesteśmy 20-osobowym zespołem marketingowców z co najmniej 4-letnim doświadczeniem w branży

Nie zatrudniamy juniorów, stażystów i “specjalistów ds. obsługi klienta”, którzy nie znają się na marketingu.

Co o nas mówią:

Obsługujemy kampanie reklamowe na rynkach międzynarodowych.

Niech Twoją firmę pozna cały świat!

Sikorskiego 134F/4 35-303 Rzeszów | [email protected] +48 537 872 404 | Wszelkie prawa zastrzeżone

Ponad 200 długoterminowych umów studia treningu EMS w 18 miesięcy

  • Powyżej 30 potencjalnych klientów KAŻDEGO MIESIĄCA 
  • Budżet reklamowy nie przekracza 2.100 PLN miesięcznie
  • Średnio 12 klientów każdego miesiąca podpisuje umowę na rok lub półtora roku!

Wyzwanie:

Gabriel przychodził do nas z niczym. Miał jedynie rozgrzebany lokal z wizją studia treningu EMS w Rzeszowie. Marketing budowaliśmy więc od zera.

W tej branży klienci wiążą się głównie na umowy – na 12 lub 18 miesięcy.
Jak ich pozyskać?

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Od początku postawiliśmy na komunikacje bezpośrednią, czyli telefony i wiadomości prywatne
  • Studio do dzisiaj nie posiada swojej strony internetowej, więc opieramy się tylko na działaniach w social mediach
  • Gabriel i Agnieszka, według naszych wytycznych, przygotowali wiele filmów reklamowych jeszcze przed rozpoczęciem działalności studia
  • Skupiliśmy się głównie na kampaniach zasięgowych, gdzie celem było wyświetlenie wideo

Wyzwanie:

Nasza Klientka posiada markę osobistą i jest już znana w świecie korektorów tekstu. Zgłosiła się do nas, abyśmy pomogli jej wygenerować rekordowy przychód sprzedaży jej flagowego produktu czyli kursu online przygotowującego do zawodu korektora.
Okno sprzedażowe trwało 10 dni i poprzedzone było bezpłatnym webinarem połączonym z warsztatami.

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • kampanię zapisów na listę oczekujących, aby ogrzewać grupę odbiorców poprzez kampanię mailingową stworzoną przez klientkę
  • kampanię na zapisy na darmowy webinar, aby jak najwięcej nowych osób dowiedziało się, na czym polega praca korektora
  • kampanię remarketingową do osób z listy oczekujących oraz uczestników webinaru
  • kampanię sprzedażową do tzw. “zimnego ruchu”
    kampanię na obserwujących na Instagramie

Rezultaty:

Klientka oczekiwała minimum powtórzenia wyniku z poprzedniej edycji kursu. Każda wartość powyżej, miała dać klientce dużą satysfakcję z osiągniętego wyniku. Zapowiedzi w postaci kampanii mailingowej do listy oczekujących oraz zapisy na bezpłatny webinar pozwoliły nam stworzyć wartościowe grupy odbiorców, do których powróciliśmy z komunikatami sprzedażowymi, po otwarciu okna sprzedażowego.

Dzięki tym działaniom, już pierwszego dnia sprzedaży, klienci złożyli aż 26% wszystkich zamówień!

Osoby niezdecydowane, które nie dokonały jeszcze zakupu, a miały wcześniej styczność z marką, ostatniego dnia otrzymały komunikat o ostatniej szansie na zdobycie nowych umiejętności.

Końcowy wynik sprzedażowy był niemal DWUKROTNIE wyższy, niż w poprzedniej edycji.

To na tyle dobry wynik, że klientka podjęła decyzje o kontynuowaniu współpracy i przygotowaniu kolejnych produktów, które z sukcesem pomożemy jej sprzedać.

Wyzwanie:

Klient prowadzący usługi samochodowe (renowacja, naprawa, sprzedaż felg) chciał sprzedawać więcej przez swój sklep internetowy, w głównej mierze skupiając się na sprzedaży opon, felg oraz całych zestawów do samochodów. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Przygotowanie struktury lejka sprzedażowego, z podziałem na górną część lejka oraz na remarketing

  • Dostosowanie zdjęć do odbiorców i pokazanie czym się zajmuje klient – ma zarówno felgi jak i całe komplety opon, ma asortyment do różnych modeli oraz dodatkowo, że istnieją różne formy finansowania zakupu

  • Opracowaliśmy w social media nowe grupy odbiorców, nowe kreacje reklamowe oraz uruchomiliśmy kampanie, dopasowane do nowych klientów z innego targetu niż dotychczas

Rezultaty:

Budżet: 2,000 euro/ miesięcznie
Ilość zakupów: 103
Łączną wartość zakupów: 86 271,45 euro
ROAS (zwrot z inwestycji) : 17,25

Wyzwanie:

W czasie pandemii sklep stacjonarny przeniósł swoją sprzedaż również do sieci. Przypadek jakich wiele. Jak dobre wyniki stacjonarne przełożyć na dobre wyniki online, bez sprzedaży własnych produktów?

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Przygotowanie struktury lejka sprzedażowego, z podziałem na górną część lejka oraz na remarketing

  • Dostosowanie zdjęć do odbiorców i pokazanie czym się zajmuje klient – ma zarówno felgi jak i całe komplety opon, ma asortyment do różnych modeli oraz dodatkowo, że istnieją różne formy finansowania zakupu

  • Opracowaliśmy w social media nowe grupy odbiorców, nowe kreacje reklamowe oraz uruchomiliśmy kampanie, dopasowane do nowych klientów z innego targetu niż dotychczas

Rezultaty:

Pozyskanie ponad 5000 nowych obserwatorów na Instagramie. Koszt pozyskania nie przekroczył 1 zł za osobę.

Wzrost liczby transakcji o ponad 400% patrząc rok do roku. W pół roku z poziomu ok. 75 zamówień miesięcznie doszliśmy do poziomu ponad 380 zamówień miesięcznie.

Sklep stacjonarny notuje rekordowe zyski, gdzie sprzedaje m.in. foteliki samochodowe (również promowane przez nas).

Wyzwanie:

Jak sprawić, żeby okulary przeciwsłoneczne sprzedawały się przez cały rok? Jak dotrzeć do osób, dla których kupno okularów za 1500 złotych jest czymś naturalnym?

Takie wyzwania czekały na nas w przypadku tego klienta.

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Wykorzystanie nagrywanych przez właścicielkę wideo, według naszych wytycznych.
  • Ciągłe rozbudowywanie bazy fanów na Instagramie, poprzez skuteczne kampanie na pozyskanie nowych obserwujących.
  • Kampania delikatnie przepychająca do zakupu w sklepie internetowym.
  • Mocne wykorzystanie wiadomości prywatnych na Instagramie, jako główny kanał sprzedażowy.

Rezultaty:

W trzy miesiące liczba wysyłanych wiadomości prywatnych na IG wzrosła o ok. 40%, a wartość zamówień o ok. 175%.

Pozyskaliśmy ponad 6000 nowych obserwatorek w pięć miesięcy.

Ponad 2 000 000 wyświetleń reklam na Facebook i Instagramie.

Wyzwanie:

Klientka z wieloletnim doświadczaniem na rynku chciała pozyskać jak najwięcej nowych klientek, na zakup drogiego sprzętu do elektrostymulacji. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

Przygotowanie wideo do reklam, nagranie webinaru oraz wykonanie kilkudziesięciu zdjęć

Stworzenie landing page z możliwością zapisania się (zostawienia adresu email) do obejrzenia darmowego webinaru

Przygotowanie kampanii typu Lead Ads, do pozyskiwania kontaktów bezpośrednio w środowisku Facebooka

Utworzenie automatycznej kolejki maili z merytoryczną treścią i możliwością umówienia się na rozmowę przez Calendy

Przygotowanie konta na Calendly z zapisami na 30-minutową rozmowę

Rezultaty:

W ciągu czterech miesięcy uzyskaliśmy 434 leady (adresy e-mail lub numer telefonu).

Co miesiąc wzrost liczby pozyskanych leadów o ok. 30%

Ponad 600 000 wyświetleń reklam na Facebooku i Instagramie.

Rezultaty:

Ponad 600 zakupów o łącznej wartości 312,000 zł, dla sklepu internetowego sprzedającego buty online Zwrot z inwestycji na poziomie 700%

Wyzwanie:

Duża marka produktów do włosów – dostępna w drogeriach, sklepach stacjonarnych oraz innych sklepach internetowych – chciała wzmocnić sprzedaż produktów przez swój własny sklep. Dodatkowym wyzwaniem było stworzenie lejka sprzedażowego, w którym pokazujemy działania, opinie oraz efekty stosowania produktów. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Podział lejka sprzedażowego na różne segmenty odbiorców, w zależności od tego czy znają markę lub czy widzą reklamy produktów pierwszy raz

  • Podział optymalizacji na grafiki przedstawiające różne produkty i na różne zainteresowania oraz dane behawioralne jak zdrowe włosy, serum do włosów, utrata włosów, produkty do włosów itp.

  • Testowanie różnego typu grafik np. przedstawiających działanie produktów oraz ich efekty po określonym czasie stosowania. Dodatkowo wzmocniliśmy to działanie o przejrzystą komunikację i przykuwające oko grafiki

Rezultaty:

Koszt zakupu: 13,79 zł
Ilość zakupów: 759
Łączną wartość zakupów: 80 273,91 zł
ROAS (zwrot z inwestycji) : 7,67

Rezultaty:

Wygenerowane 142 836,50 zł sprzedaży w przeciągu 5 miesięcy współpracy

Ponad 9 – krotny zwrot z inwestycji dla klienta sprzedającego produkty dla dzieci