Czy Ty też
W 60 minut pokażę Ci, na jakich fundamentach oprzeć swoją markę osobistą.
Omówimy, jak zbudować plan na sukces. Tylko dla przedsiębiorczych kobiet!
Czy Ty też
W 60 minut pokażę Ci, na jakich fundamentach oprzeć swoją markę osobistą.
Omówimy, jak zbudować plan na sukces. Tylko dla przedsiębiorczych kobiet!
opowiem Ci, co w 5 lat zrobiłam dla rozwoju swojej marki osobistej na każdym etapie, abyś mogła wdrożyć to u siebie
wytłumaczę , co dziś zrobiłabym inaczej, a dzięki czemu Twoja marka może rozwijać się szybciej niż moja
zobaczysz, na czym się skupić na różnych etapach rozwoju marki osobistej na moim przykładzie
przekonasz się, dlaczego potrzebujesz marki osobistej
odkryjesz, jak Twoje silne strony mogą przyspieszyć Twój rozwój.
Jestem szkoleniowcem, marketerem i producentem video do Internetu. Dużą częścią mojej aktywności są produkty online, w których pokazuję firmom oraz markom osobistym, jakie możliwości zaistnienia w świadomości klienta daje videomarketing i social media. Dzięki wiedzy zawartej w moich kursach online, wyzwaniach video i e-bookach Twoja firma ma szansę szybciej zbudować zaufanie klientów i sprzedawać więcej. Każdego dnia.
Po zakupie otrzymasz dostęp do platformy kursowej, z której możesz korzystać 24/7 logując się swoim mailem i hasłem podanym przy zakładaniu konta
Tak, podczas składania zamówienia wpisz swój NIP na jaki ma zostać wystawiona faktura
Nagranie jest dostępne od razu po zakupie. Otrzymasz dostęp na swojego maila.
Wszelkie prawa zastrzeżone |Regulamin Sklepu I Polityka prywatności I Polityka opinii
Obsługa Klienta | biuro@kamanmarketing.pl | +48 537 872 404
KAMAN Tomasz Więch Spółka Komandytowo-Akcyjna, Kozłówek 55a, 38-126 Markuszowa, NIP: 8191674847, Sąd Rejonowy w Rzeszowie XII Wydział Gospodarczy KRS 0000943545
Wygenerowane 142 836,50 zł sprzedaży w przeciągu 5 miesięcy współpracy
Ponad 9 – krotny zwrot z inwestycji dla klienta sprzedającego produkty dla dzieci
Duża marka produktów do włosów – dostępna w drogeriach, sklepach stacjonarnych oraz innych sklepach internetowych – chciała wzmocnić sprzedaż produktów przez swój własny sklep. Dodatkowym wyzwaniem było stworzenie lejka sprzedażowego, w którym pokazujemy działania, opinie oraz efekty stosowania produktów.
Koszt zakupu: 13,79 zł
Ilość zakupów: 759
Łączną wartość zakupów: 80 273,91 zł
ROAS (zwrot z inwestycji) : 7,67
Klientka z wieloletnim doświadczaniem na rynku chciała pozyskać jak najwięcej nowych klientek, na zakup drogiego sprzętu do elektrostymulacji.
Przygotowanie wideo do reklam, nagranie webinaru oraz wykonanie kilkudziesięciu zdjęć
Stworzenie landing page z możliwością zapisania się (zostawienia adresu email) do obejrzenia darmowego webinaru
Przygotowanie kampanii typu Lead Ads, do pozyskiwania kontaktów bezpośrednio w środowisku Facebooka
Utworzenie automatycznej kolejki maili z merytoryczną treścią i możliwością umówienia się na rozmowę przez Calendy
Przygotowanie konta na Calendly z zapisami na 30-minutową rozmowę
W ciągu czterech miesięcy uzyskaliśmy 434 leady (adresy e-mail lub numer telefonu).
Co miesiąc wzrost liczby pozyskanych leadów o ok. 30%
Ponad 600 000 wyświetleń reklam na Facebooku i Instagramie.
Jak sprawić, żeby okulary przeciwsłoneczne sprzedawały się przez cały rok? Jak dotrzeć do osób, dla których kupno okularów za 1500 złotych jest czymś naturalnym?
Takie wyzwania czekały na nas w przypadku tego klienta.
W trzy miesiące liczba wysyłanych wiadomości prywatnych na IG wzrosła o ok. 40%, a wartość zamówień o ok. 175%.
Pozyskaliśmy ponad 6000 nowych obserwatorek w pięć miesięcy.
Ponad 2 000 000 wyświetleń reklam na Facebook i Instagramie.
Pozyskanie ponad 5000 nowych obserwatorów na Instagramie. Koszt pozyskania nie przekroczył 1 zł za osobę.
Wzrost liczby transakcji o ponad 400% patrząc rok do roku. W pół roku z poziomu ok. 75 zamówień miesięcznie doszliśmy do poziomu ponad 380 zamówień miesięcznie.
Sklep stacjonarny notuje rekordowe zyski, gdzie sprzedaje m.in. foteliki samochodowe (również promowane przez nas).
Budżet: 2,000 euro/ miesięcznie
Ilość zakupów: 103
Łączną wartość zakupów: 86 271,45 euro
ROAS (zwrot z inwestycji) : 17,25
W tej branży klienci wiążą się głównie na umowy – na 12 lub 18 miesięcy. Jak ich pozyskać?
Dla zapewnienia najwyższej jakości usług nasza strona korzysta z plików cookies. Dowiedz się więcej z polityki prywatności