Marketing na poważnie czy z uśmiechem? Co wybrać?

Marketing , który bawi czy edukuje? Opcji jest wiele . Warto więc poznać różne rodzaje strategii treści, aby pozyskiwać nowych klientów. Dowiedz się, czym jej lolcontent!
Czas czytania 7 minut

Przygotowując strategię marketingową dla swojego biznesu należy wziąć pod uwagę wiele istotnych aspektów, ale jednymi z tych, które mają znaczenie dla przyciągnięcia uwagi odbiorców są: kreacja wizualna oraz oferowany content. To właśnie grafika, tekst i przekazywana wartość treści zdecydują o tym, czy odbiorca zatrzyma się na reklamie. Przedsiębiorcy planujący swoje publikacje w social mediach stają więc przed dylematem znalezienia odpowiednich sposobów na wzbudzenie zainteresowania odbiorców. Dlatego warto zaplanować, jaki content będzie interesujący – na poważnie czy z humorem?

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Jakie znaczenie ma forma komunikacji w content marketingu?
  • Co to jest marketing partyzancki lolcontent?
  • Jak urozmaicić firmowy content?
Konferansjer opowiadający o lol contencie

O content marketingu – czyli o tym jak przyciągnąć uwagę odbiorców

Użytkownicy social mediów wolą otrzymywać treści marketingowe, które odpowiadają na ich potrzeby i wnoszą pewną wartość, a nie tylko prezentują ofertę firmy. Dlatego publikując banery, które bezpośrednio nawołują do zakupu, niestety nie osiągniesz zamierzonych celów marketingowych. Co oznacza, że treści będą atrakcyjne dla odbiorców? Przede wszystkim zastanów się dlaczego Ty sam korzystasz z social mediów? Czego tam szukasz, dlaczego przeglądasz tablicę, jakie treści są dla Ciebie interesujące? Większość z nas szuka w mediach społecznościowych rozrywki, ale także ciekawostek, porad, ogólnie ciekawych dla nas treści przynoszących określoną wartość.

Nowoczesny i skuteczny content marketing to edukacja, bawienie klienta, mówienie do niego rzeczy, których on sam szuka jeszcze zanim będzie gotowy Ci zaufać i kupić coś z Twojej oferty. Wykorzystaj to w swoim marketingu i w mediach społecznościowych! Budowanie relacji sprawi, że potencjalni klienci docenią publikowane treści i zostaną z Tobą na dłużej.

Jakie treści w mediach społecznościowych są wartościowe dla odbiorców?

  • humorystyczne i rozrywkowe
  • kontrowersyjne
  • edukacyjne

Czasy, w których wystarczyło być aktywnym w social mediach, aby przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów już dawno minęły. Dziś nie liczy się ani to ile postów tygodniowo publikujesz, ani czy Twoja oferta jest najlepsza na tle konkurencji. Ważne jest to, jak ją zaprezentujesz oraz jak zachęcisz użytkowników Internetu do zapoznania się z nią. 

Spis przedstawiający rodzaje contentu

Aby stworzyć efektywny content musisz przede wszystkim:

  • zdefiniować odbiorców treści – jakie mają zainteresowania, oczekiwania, problemy, co lubią czytać i oglądać w social mediach itd.
  • zastanowić się jaką wartość chcesz przekazać odbiorcom – bawić ich, edukować, dzielić się poradami i wiedzą, pokazywać ciekawe historie itd.
  • określić jaka kreacja wizualna i język komunikacji przyciągną oraz zatrzymają uwagę odbiorców – Twoje teksty będą poważne, czy lekkie i dowcipne, jakie elementy kreacji wizualnej wykorzystasz, aby Twoje publikacje przyciągały oko i wyróżniały się spośród innych w mediach społecznościowych,
  • opublikować i wypromować komunikaty za pomocą reklam płatnych na Facebook i Instagram.

Marketing na poważnie czy z uśmiechem? Zabawy strategią marketingową

Wiesz już, jaka strategia treści jest atrakcyjny dla współczesnych użytkowników mediów społecznościowych: rozrywkowy, edukacyjny bądź kontrowersyjny. Wśród tych sposobów kreowania komunikatów w ostatnim czasie największy prym wiedzie content edukacyjny. Marki przygotowują wideo poradniki, w których dzielą się z odbiorcami darmową wiedzą i wskazówkami z konkretnej branży. Dzięki temu budują ekspercki wizerunek i tym samym zdobywają zaufanie potencjalnych klientów. Odbiorcy regularnie czerpiący wiedzę i obserwujący dane kanały social media z czasem stają się nie tylko fanami, ale i klientami. Bo gdy stają przed decyzją zakupową, wolą wybrać produkty matki, której już ufają i uważają za profesjonalną. Zazwyczaj taki content ma dość poważny charakter, choć oczywiście zdarzają się przedsiębiorcy, którzy dzięki naturalnej charyzmie potrafią wzbogacić treści edukacyjne o ciekawe bądź zabawne anegdotki. Trzeba przyznać, że jest to bardzo chwytliwe!

Z czasem, gdy budowanie marki i publikowane komunikaty przyniosły już poszczególne efekty i pozwoliły osiągnąć dane cele marketingowe i przyciągnąć leady sprzedażowe, pojawia się pytanie – co dalej? Jak uatrakcyjnić swoje profile i kanały w social mediach, aby stały się świeższe, jeszcze lepiej przyciągały nowych odbiorców i spełniały ich oczekiwania. Wówczas warto przypomnieć sobie, dlaczego większość z nas codziennie aktywnie przegląda swoje social media. Odpowiedź jest prosta – dla rozrywki i chwili oderwania się od pędu dnia codziennego. Oczekujemy wówczas szybkich, łatwo przyswajalnych treści, z którymi możemy się zapoznać i wyjąć z nich pewną wartość np. uśmiech, rozbawienie, garść ciekawej wiedzy itp. Coś czym chętnie podzielimy się ze znajomymi udostępniając im to lub opowiadając bezpośrednio jako ciekawostkę.

Warto wówczas pobawić się i urozmaicić poważne komunikaty o dozę rozrywki, aby strategia treści nabrała wyrazu. Jak to zrobić? Wykorzystując lolcontent, czyli marketing treści oparty na memach. Sprawdź, jakie korzyści to przyniesie dla Twojej marki oraz jak się komunikować z nowym klientem.

Marketingowiec rozważa czy zdecydować się na lol content

Co to jest Lolcontent i jaka jest w nim strategia treści?

Lol to popularny skrót od angielskiego laugh out loud (śmiać się głośno). Z pewnością wielokrotnie spotkałeś się z tym skrótem w komentarzach oraz w memach. Content z kolei oznacza zawartość, treść. Z połączenia tych dwóch słów uzyskujemy  lolcontent czyli “śmieszne treści”. Co jednak ma to wspólnego z marketingiem? I czy warto stosować lolcontent w procesie budowania swojej marki?

Lolcontent nie ma sztywno określonej formy, którą trzeba się kierować, aby był efektywny, bo nie jest to tradycyjna strategia. Może być to zarówno zabawny obrazek, krótki film, wpisy tekstowe czy memy. Wszystkie wymieniony wyżej formy, mają jeden określony cel – sprawić że odbiorca się uśmiechnie. O popularności tego zjawiska niech świadczy fakt iż to właśnie treści związane z lolcontent, są najczęściej udostępniane w mediach społecznościowych i komunikatorach. Warto więc nimi dopełnić swoją strategię marketingową, aby zwiększyć zasięgi i pozyskać uwagę odbiorców.

Zastosowanie lolcontent w marketingu a strategia śmiechu

W jaki sposób internetowe żarty wpływają na konkretne marki, oraz ich wizerunek? Otóż lolcontent, stanowi obecnie zdecydowaną większość udostępnianych w internecie treści. Skoro więc jest to forma treści, która stanowi odpowiedź na potrzeby i oczekiwania użytkowników social mediów, dlaczego ich nie wykorzystać, aby zwiększyć zainteresowanie marką? Można więc śmiało uznać, że jest to połączenie przyjemnego z pożytecznym! W jednej chwili doprowadzimy kogoś do uśmiechu, a jednocześnie pokażmy swoją markę i być może sprawimy, że dana osoba pozostanie z nami na dłużej, bo będzie ciekawa, co jeszcze ciekawego możemy jej zaoferować w przyszłości. 

Przykłady? Ostatnio ciekawymi contentami wywołującymi uśmiech popisała się znana marka – Wyborowa. Producent popularnej wódki z humorem odniósł się do zapowiedzi nowego iPhona podkreślając przy tym, że jego produkt da nam więcej korzyści.

Źródło: Facebook marki Wyborowa

Innym ciekawym przykładem lolcontentu stosowanego przez znaną markę jest seria grafik i reklam promujących zwykłe korniszony. Jak ciekawie zareklamować ogórki? Okazuje się, że Krakus potrafi wywołać śmiech, bo nie sposób nie poczuć się rozbawionym na widok ogórków w nietypowych sytuacjach znanych nam z codziennego życia.

Źródło: Facebook Krakus

I czas na mój ulubiony przykład, który zachęca do uśmiechu. Profil na Facebooku “Zakład Pogrzebowy A.S. Bytom” od wielu miesięcy pozyskuje wciąż wzrastającą liczbę obserwatorów chętnie udostępniających ich treści. Jakim cudem? Otóż odważyli się na coś na pozór niebezpiecznego pod kątem wizerunkowym. Jako firma z najbardziej poważnej branży jaką można sobie wyobrazić stosuje lolcontent, który rozbawia i bazuje na czarnym humorze. Choć wielu się zastanawia, czy nie jest to fikcyjna firma pogrzebowa. Niemniej jednak stanowią przykład marki internetowej, która dzięki lolcontentowi zyskała sławę na cały kraj.

Źródło: Facebook Zakład Pogrzebowy A.S. Bytom

Także w naszej agencji marketingowej postanowiliśmy zastosować elementy lolcontentu, aby uatrakcyjnić strategię, która do tej pory opierała się głównie na edukowaniu i profesjonalizmie w zakresie marketingu internetowego i nie tylko. Raz na jakiś czas na naszych profilach pojawiają się więc memy związane z naszą branżą i zabawne treści zachęcające do interakcji z odbiorcami. Efekty są bardzo ciekawe!

Masz już dosyć poważnych form marketingu i chcesz zrobić coś nowego? Klienci nie są zainteresowani reklamą tradycyjną? Być może najwyższy czas skończyć z klasycznym typem promocji i zbyt poważnymi kampaniami marketingowymi, albo je urozmaicić dawką uśmiechu i dobrej rozrywki. Jeśli potrzebujesz nowości, rozważ również marketing partyzancki.

Guerrilla marketing, czyli promocja partyzancka

Marketing partyzancki tudzież guerrilla marketing, jest to rodzaj marketingu, który jest na tyle niekonwencjonalny, że coraz mocniej się rozprzestrzenia. Jest to sposób promowania marki i jej oferty w sposób zapadający w pamięci odbiorcy. Może przybrać formę humorystyczną, kontrowersyjną lub nawet drastyczną – byleby tylko przekaz intensywnie oddziaływał na emocje odbiorców, gdyż często to właśnie pod wpływem impulsu klienci dokonują zakupów online. Elementem odróżniającym marketing partyzancki od innych form reklamowych jest dążenie do trwałego zapisania się w świadomości obserwatorów.

Tutaj liczy się kreatywność oraz umiejętność pobudzenia emocji odbiorców w celu zapamiętania przez odbiorcę reklamowanego produktu lub marki, które prędzej czy później przekona klientów do zakupu. To także najlepsza forma promowania ważnych wydarzeń czy komunikatów społecznych, które w innym przypadku są ignorowane. Przekaz musi być stworzony tak, aby nie okazał się zbyt szokujący czy kontrowersyjny, gdyż może przynieść skutek odwrotny od zamierzonego – np. trafić do kategorii reklam zakazanych. Po drugie trzeba przy tym pamiętać, że musi rzeczywiście wyróżniać się na tle konkurencji.

Wybierając rodzaje humoru i tematy do wykorzystania w marketingu treści, w pierwszej kolejności uwzględnij odbiorców, kontekst społeczny, markę i przekaz. Na przykład rodzaj humoru, który dobrze trafi do odbiorców marki luksusowych samochodów, będzie się różnić od komedii, która sprawdzi się w sieci fast foodów.

Laptop z włączoną stroną agencji marketingowej

Podsumowując

Co odróżnia firmy z dobrym marketingiem od pozostałych? Sprawa jest oczywista – bez dobrego contentu nie ma efektywnego marketingu w Internecie. Obecnie jest to kluczowa forma promocji, więc należy do niej podejść ze szczególną uwagą. Sprawdza się najlepiej i wydaje się mieć największy potencjał zarówno komunikacyjny, PR-owy, jak i sprzedażowy. Poprzez wartościowe i humorystyczne treści skierowane do odbiorców, możemy stworzyć z nimi więź, ale i oddziaływać na ich emocje w taki sposób, by nas lepiej zapamiętali. W ten sposób można zyskać w nich aktywnych zwolenników marki, którzy zaczną ją samodzielnie promować.

Wiedza w pigułce

Jakie są korzyści wynikające z lolcontent marketingu?

Ważną korzyścią wynikającą z lolcontent marketingu jest budowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz skojarzeń związanych z marką danego produktu. Efektem jest pozyskanie nowych klientów i z czasem wzrost sprzedaży. Ponadto taki marketing pozwala na uzyskanie większej liczby udostępnień w porównaniu do działań opierających się na poważnym marketingu.

Indywidualne konsultacje marketingowe

Jeżeli potrzebujesz profesjonalnego wsparcia w stworzeniu efektywnej strategii content marketingowej, z przyjemnością Ci pomogę. KLIKNIJ i wypełnij formularz zgłoszeniowy, a odezwę się by zaprezentować Ci szczegóły.

Lepsze wyniki marketingu bez zwiększania budżetu.

Pobierz darmowy ebook i dowiedz się, jak dzięki zmianie swojego podejścia do zarządzania marketingiem osiągać lepsze efekty przy tym samym budżecie. Zapoznaj się z najlepszymi praktykami współpracy opartymi na problemach jakie rozwiązaliśmy u klientów.

Pobierając go otrzymasz też newsletter KAMAN. To jedna wskazówka tygodniowo o tym jak poprawić Twój marketing.

Ostatnie najciekawsze artykuły

lead generation
Bez kategorii

Generowanie leadów – 5 największych błędów małych firm

Czas czytania 10 minut Generowanie leadów sprzedażowych i przekuwanie ich na płacących klientów jest kluczowe dla każdego przedsiębiorstwa. Z perspektywy małych firm, które często operują na niewielkich budżetach, jest to

Rezultaty:

Wygenerowane 142 836,50 zł sprzedaży w przeciągu 5 miesięcy współpracy

Ponad 9 – krotny zwrot z inwestycji dla klienta sprzedającego produkty dla dzieci

Wyzwanie:

Duża marka produktów do włosów – dostępna w drogeriach, sklepach stacjonarnych oraz innych sklepach internetowych – chciała wzmocnić sprzedaż produktów przez swój własny sklep. Dodatkowym wyzwaniem było stworzenie lejka sprzedażowego, w którym pokazujemy działania, opinie oraz efekty stosowania produktów. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Podział lejka sprzedażowego na różne segmenty odbiorców, w zależności od tego czy znają markę lub czy widzą reklamy produktów pierwszy raz

  • Podział optymalizacji na grafiki przedstawiające różne produkty i na różne zainteresowania oraz dane behawioralne jak zdrowe włosy, serum do włosów, utrata włosów, produkty do włosów itp.

  • Testowanie różnego typu grafik np. przedstawiających działanie produktów oraz ich efekty po określonym czasie stosowania. Dodatkowo wzmocniliśmy to działanie o przejrzystą komunikację i przykuwające oko grafiki

Rezultaty:

Koszt zakupu: 13,79 zł
Ilość zakupów: 759
Łączną wartość zakupów: 80 273,91 zł
ROAS (zwrot z inwestycji) : 7,67

Wyzwanie:

Klientka z wieloletnim doświadczaniem na rynku chciała pozyskać jak najwięcej nowych klientek, na zakup drogiego sprzętu do elektrostymulacji. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

Przygotowanie wideo do reklam, nagranie webinaru oraz wykonanie kilkudziesięciu zdjęć

Stworzenie landing page z możliwością zapisania się (zostawienia adresu email) do obejrzenia darmowego webinaru

Przygotowanie kampanii typu Lead Ads, do pozyskiwania kontaktów bezpośrednio w środowisku Facebooka

Utworzenie automatycznej kolejki maili z merytoryczną treścią i możliwością umówienia się na rozmowę przez Calendy

Przygotowanie konta na Calendly z zapisami na 30-minutową rozmowę

Rezultaty:

W ciągu czterech miesięcy uzyskaliśmy 434 leady (adresy e-mail lub numer telefonu).

Co miesiąc wzrost liczby pozyskanych leadów o ok. 30%

Ponad 600 000 wyświetleń reklam na Facebooku i Instagramie.

Rezultaty:

Ponad 600 zakupów o łącznej wartości 312,000 zł, dla sklepu internetowego sprzedającego buty online Zwrot z inwestycji na poziomie 700%

Wyzwanie:

Jak sprawić, żeby okulary przeciwsłoneczne sprzedawały się przez cały rok? Jak dotrzeć do osób, dla których kupno okularów za 1500 złotych jest czymś naturalnym?

Takie wyzwania czekały na nas w przypadku tego klienta.

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Wykorzystanie nagrywanych przez właścicielkę wideo, według naszych wytycznych.
  • Ciągłe rozbudowywanie bazy fanów na Instagramie, poprzez skuteczne kampanie na pozyskanie nowych obserwujących.
  • Kampania delikatnie przepychająca do zakupu w sklepie internetowym.
  • Mocne wykorzystanie wiadomości prywatnych na Instagramie, jako główny kanał sprzedażowy.

Rezultaty:

W trzy miesiące liczba wysyłanych wiadomości prywatnych na IG wzrosła o ok. 40%, a wartość zamówień o ok. 175%.

Pozyskaliśmy ponad 6000 nowych obserwatorek w pięć miesięcy.

Ponad 2 000 000 wyświetleń reklam na Facebook i Instagramie.

Wyzwanie:

W czasie pandemii sklep stacjonarny przeniósł swoją sprzedaż również do sieci. Przypadek jakich wiele. Jak dobre wyniki stacjonarne przełożyć na dobre wyniki online, bez sprzedaży własnych produktów?

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Przygotowanie struktury lejka sprzedażowego, z podziałem na górną część lejka oraz na remarketing

  • Dostosowanie zdjęć do odbiorców i pokazanie czym się zajmuje klient – ma zarówno felgi jak i całe komplety opon, ma asortyment do różnych modeli oraz dodatkowo, że istnieją różne formy finansowania zakupu

  • Opracowaliśmy w social media nowe grupy odbiorców, nowe kreacje reklamowe oraz uruchomiliśmy kampanie, dopasowane do nowych klientów z innego targetu niż dotychczas

Rezultaty:

Pozyskanie ponad 5000 nowych obserwatorów na Instagramie. Koszt pozyskania nie przekroczył 1 zł za osobę.

Wzrost liczby transakcji o ponad 400% patrząc rok do roku. W pół roku z poziomu ok. 75 zamówień miesięcznie doszliśmy do poziomu ponad 380 zamówień miesięcznie.

Sklep stacjonarny notuje rekordowe zyski, gdzie sprzedaje m.in. foteliki samochodowe (również promowane przez nas).

Wyzwanie:

Klient prowadzący usługi samochodowe (renowacja, naprawa, sprzedaż felg) chciał sprzedawać więcej przez swój sklep internetowy, w głównej mierze skupiając się na sprzedaży opon, felg oraz całych zestawów do samochodów. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Przygotowanie struktury lejka sprzedażowego, z podziałem na górną część lejka oraz na remarketing

  • Dostosowanie zdjęć do odbiorców i pokazanie czym się zajmuje klient – ma zarówno felgi jak i całe komplety opon, ma asortyment do różnych modeli oraz dodatkowo, że istnieją różne formy finansowania zakupu

  • Opracowaliśmy w social media nowe grupy odbiorców, nowe kreacje reklamowe oraz uruchomiliśmy kampanie, dopasowane do nowych klientów z innego targetu niż dotychczas

Rezultaty:

Budżet: 2,000 euro/ miesięcznie
Ilość zakupów: 103
Łączną wartość zakupów: 86 271,45 euro
ROAS (zwrot z inwestycji) : 17,25

Wyzwanie:

Nasza Klientka posiada markę osobistą i jest już znana w świecie korektorów tekstu. Zgłosiła się do nas, abyśmy pomogli jej wygenerować rekordowy przychód sprzedaży jej flagowego produktu czyli kursu online przygotowującego do zawodu korektora.
Okno sprzedażowe trwało 10 dni i poprzedzone było bezpłatnym webinarem połączonym z warsztatami.

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • kampanię zapisów na listę oczekujących, aby ogrzewać grupę odbiorców poprzez kampanię mailingową stworzoną przez klientkę
  • kampanię na zapisy na darmowy webinar, aby jak najwięcej nowych osób dowiedziało się, na czym polega praca korektora
  • kampanię remarketingową do osób z listy oczekujących oraz uczestników webinaru
  • kampanię sprzedażową do tzw. “zimnego ruchu”
    kampanię na obserwujących na Instagramie

Rezultaty:

Klientka oczekiwała minimum powtórzenia wyniku z poprzedniej edycji kursu. Każda wartość powyżej, miała dać klientce dużą satysfakcję z osiągniętego wyniku. Zapowiedzi w postaci kampanii mailingowej do listy oczekujących oraz zapisy na bezpłatny webinar pozwoliły nam stworzyć wartościowe grupy odbiorców, do których powróciliśmy z komunikatami sprzedażowymi, po otwarciu okna sprzedażowego. Dzięki tym działaniom, już pierwszego dnia sprzedaży, klienci złożyli aż 26% wszystkich zamówień! Osoby niezdecydowane, które nie dokonały jeszcze zakupu, a miały wcześniej styczność z marką, ostatniego dnia otrzymały komunikat o ostatniej szansie na zdobycie nowych umiejętności. Końcowy wynik sprzedażowy był niemal DWUKROTNIE wyższy, niż w poprzedniej edycji. To na tyle dobry wynik, że klientka podjęła decyzje o kontynuowaniu współpracy i przygotowaniu kolejnych produktów, które z sukcesem pomożemy jej sprzedać.

Wyzwanie:

Gabriel przychodził do nas z niczym. Miał jedynie rozgrzebany lokal z wizją studia treningu EMS w Rzeszowie. Marketing budowaliśmy więc od zera.

W tej branży klienci wiążą się głównie na umowy – na 12 lub 18 miesięcy. Jak ich pozyskać?

Zaproponowaliśmy po kolei:

 

  • Od początku postawiliśmy na komunikacje bezpośrednią, czyli telefony i wiadomości prywatne
  • Studio do dzisiaj nie posiada swojej strony internetowej, więc opieramy się tylko na działaniach w social mediach
  • Gabriel i Agnieszka, według naszych wytycznych, przygotowali wiele filmów reklamowych jeszcze przed rozpoczęciem działalności studia
  • Skupiliśmy się głównie na kampaniach zasięgowych, gdzie celem było wyświetlenie wideo

Rezultaty:

  • Podpisanych ponad 200 długoterminowych umów (najwięcej na 18 miesięcy)
  • Ponad 3 000 000 wyświetleń reklam na terenie województwa podkarpackiego
Kurs będzie odbywał się w okresie 3 miesięcy, tj. wrzesień-październik-listopad 2023 r. Zjazdy stacjonarne będą odbywać się w: Warszawie*, Krakowie*, Łodzi*
*O dokładnym miejscu i adresie zjazdu poinformujemy uczestników najpóźniej na 14 dni przez terminem
 
Zjazdy stacjonarne odbędą się w następujących terminach*:
  • 16-17.09.2023 oraz 23-23.09.2023
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
  • 14 i 22.10.2023 r.:
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
  • 18 i 19.11.2023 r.:
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
*O dokładnej dacie zjazdu poinformujemy uczestników najpóźniej na 14 dni przez terminem
  • 2.12.2023 r. – zakończenie kursu i wręczenie certyfikatów (offline).
 
Spotkania LIVE w ramach Kursu będą prowadzone według harmonogramu, który zostanie opublikowany w lipcu 2023 roku na Grupie na platformie Facebook.