FUNDAMENTY MARKETINGU MAŁYCH FIRM

Chcesz podwoić obroty firmy w 12 miesięcy?

Dołącz do 300 uczestników naszego kursu i dowiedz się jak samodzielnie decydować o swoim marketingu. Dowiesz się jak go planować, mierzyć i jak działać, by w końcu widzieć na koncie bankowym, że wysiłek się opłaca.

Jeżeli nie podwoisz swoich przychodów, zwracamy Ci dwukrotność ceny kursu!

FUNDAMENTY MARKETINGU MAŁYCH FIRM

Chcesz podwoić obroty firmy w 12 miesięcy?

Dołącz do 300 uczestników naszego kursu i dowiedz się jak samodzielnie decydować o swoim marketingu. Dowiesz się jak go planować, mierzyć i jak działać, by w końcu widzieć na koncie bankowym, że wysiłek się opłaca.

Jeżeli nie podwoisz swoich przychodów, zwracamy Ci dwukrotność ceny kursu!

Czy te problemy brzmią znajomo?

Brakuje mi wiedzy jak dobrze poukładać marketing

Nie potrafię docierać do nowych klientów

Mam wdrożone działania, ale brakuje efektów

Boję się podejmować decyzji, których mogę żałować po czasie

Nie przejmuj się - nie tylko Ty się zmagasz z tymi wyzwaniami. Okazuje się, że problemy małych firm są do siebie bardzo podobne. Gdy zrozumiesz jak podejść do nich lepiej niż do tej pory, łatwo sobie z nimi poradzisz.

W tym kursie zebraliśmy najważniejsze 8 etapów marketingu, których wdrożenie pozwoli Ci na podwojenie obrotów.

Zobacz w jaki sposób nasz kurs pomógł właścicielom firm podobnych do Twojej!

Poznaj historie naszych kursantów

Renata Tymińska, Ukolorowana.pl

Efekty:

Kurs ten sprawił, że wiele klientek zdecydowało się właśnie na moje usługi - naprawdę polecam!

Jeśli tak jak i ja do niedawna, uważasz że marketing to tylko posty sprzedażowe – pozwól że wyprowadzę Cię z błędu. Po zainwestowaniu w kurs Fundamenty Marketingu Małej Firmy, już wiem, że marketing to całokształt. Dzięki temu między innymi: uporządkowałam plan działania i idę już konkretnym schematem poprawiła się moja komunikacja w social mediach, dzięki konkretnym narzędziom zawartym w tym kursie już wiem jak tworzyć i czytać statystyki by wiedzieć, czy mój marketing jest efektywny.

Zobacz video i dowiedz się więcej

Katarzyna Wasilewska

Efekty:

Po wprowadzeniu dosłownie kilku wskazówek, sprzedaż moich warsztatów wiankowych odbyła się w przeciągu kilku godzin. Jestem zachwycona i bardzo polecam

Kurs o marketingu dla małych przedsiębiorców kupiłam bez zawahania i to był strzał w dziesiątkę. Znalazłam tam gotową strategię na to jak poprowadzić marketing w mojej firmie i staram się wprowadzać ją codziennie w życie. Po wprowadzeniu dosłownie kilku wskazówek, sprzedaż moich warsztatów wiankowych odbyła się w przeciągu kilku godzin. Jestem zachwycona i bardzo polecam

Zobacz video i dowiedz się więcej

Karolina Matanina

Efekty:

Dzięki kursowi szybko zrozumiałam jak marketing jest ważny dla mnie, dla moich klientów i dla mojej firmy

Długo szukałam czegoś co pomogłoby mi zaistnieć w social mediach i wtedy natrafiłam na Agatę i Tomka. Kupiłam kurs Fundamenty Marketingu oraz indywidualne konsultacje z Tomkiem Podstawy Reklamy Płatnej. Polecam każdemu

Zobacz video i dowiedz się więcej

Ola, fotografka

Efekty:

Zastosowanie rad zawartych w kursie sprawiło, że już dawno inwestycja w niego się zwróciła

Cześc jestem Ola! Jestem fotografką rodzinną z Bielska-Białej i gorąco polecam Ci kurs o fundamentach marketingu z Kaman Marketing. Kurs jest konkretny i pełen praktycznych przykładów!

Zobacz video i dowiedz się więcej

Agata Gondela

Efekty:

Nasze zasięgi zwiększają się z tygodnia na tydzień o kilka tysięcy osób

Zdecydowanie polecam kurs każdej firmie, która chce wejść w social media, ale nie wie od czego zacząć. Jesteśmy tak naprawdę w trakcie wykonywania kursu, a nasze zasięgi zwiększają się z tygodnia na tydzień o kilka tysięcy osób.

Zobacz video i dowiedz się więcej

Natalia Messina

Efekty:

Dowiesz się jak działa marketing, jaki model marketingowy wybrać, jak pisać posty żeby były atrakcyjne oraz jak rozplanować budżet na marketing

Serdecznie polecam kurs Fundamenty Marketingu Małych Firm od Kaman Marketing. Jeśli dopiero ruszasz z własną działalnością gospodarczą i jesteś marketingowym żółtodziobem tak jak jak - ten kurs jest dla Ciebie.

Zobacz video i dowiedz się więcej

Karolina Pol - EdukaPol szkolenia

Efekty:

Kurs przyczynił się do tego, że mogłam z dnia na dzień zacząć wprowadzać na social mediach wybrane strategie marketingowe

Kurs przyczynił się do tego, że mogłam z dnia na dzień zacząć wprowadzać na social mediach wybrane strategie marketingowe, które w kursie zostały przez Tomasza opowiedziane w sposób bardzo szczegółowy, bardzo jasny i mi jako osobie o minimalnej wiedzy marketingowej pomogły zwiększyć widoczność w internecie.

Zobacz video i dowiedz się więcej

Judyta Sobolak

Efekty:

Kurs jest kompleksowy i jest mądry. Takiej wiedzy nie dowiesz się z mediów społecznościowych, nie dowiesz się z Instagrama

Powiedzieć o kursie Agaty i Tomka o marketingu, że jest dobry - to jakby nic nie powiedzieć. Kurs jest kompleksowy i jest mądry. Takiej wiedzy nie dowiesz się z mediów społecznościowych, nie dowiesz się z Instagrama. Uważam, że warto!

Zobacz video i dowiedz się więcej

Też chcesz osiągać takie wyniki?

Co zawiera kurs?

0

godzin materiału

0

modułów

0

lekcji

Moduł 1. Jak mądrze prowadzić biznes i marketing

1.1. Jak planować marketing, by w trudnych czasach trzymać się planu

1.2. Jak wykorzystać swoje doświadczenie, do poprawy wyników firmy

1.3. Jak szybko ocenić potencjał Twojej firmy

Moduł 2. Co zrobić, by klient kupił akurat u Ciebie

2.1. Jak docierać do nowych klientów

2.2. Jak sprawić, by więcej osób chciało nas oglądać

2.3. Jak pokazać, że “znasz się na robocie”, by być odbieranym jak ekspert

2.4. Jak pokazać, że “znasz się na robocie”, by być odbieranym jak ekspert

Moduł 3: Jak zbudować własny skuteczny model marketingu

3.1. Jak uniknąć marnowania czasu i pieniędzy

3.2. Jak wybrać gotowy model marketingowy dla swojej firmy

Moduł 4: Jak mierzyć marketing, by wiedzieć kiedy się opłaca

4.1. Jak mierzyć marketing

4.2. Jakie liczby pokazują, że marketing się opłaca

4.3. Jak sprawić, by klienci chcieli płacić więcej

4.4. Jak pokazać, że “znasz się na robocie”, by być odbieranym jak ekspert

Moduł 5: Kiedy robić, a kiedy zlecać marketing

5.1. Zalety i wady robienia samodzielnie

5.2. Zalety i wady asystentów/ freelancerów

5.3. Zalety i wady agencji

5.4. Kiedy trzeba robić samemu, a kiedy należy zlecać

Moduł 6: Jak powinny wyglądać dobre treści, by ściągać właściwych klientów

6.1. Jak pisać, by wciąż chcieli czytać

6.2. Jak zbudować spójność wizerunku

6.3. Jak robić skuteczny marketing zdjęciami

6.4. Jak skorzystać z trendu wideo

Moduł 7: Jak zaplanować budżet marketingowy

7.1. Właściwe podejście do planowania budżetu

7.2. Dobre praktyki budżetu marketingowego

7.3. Ustalanie budżetu marketingowego

Moduł 8: Kiedy spodziewać się efektów

8.1. Kiedy spodziewać się pierwszych przychodów, a kiedy pierwszych zysków

8.2. Jak konkretnie wdrożyć ten kurs

0

godzin materiału

0

modułów

0

lekcji

Moduł 1. Jak mądrze prowadzić biznes i marketing

1.1. Jak planować marketing, by w trudnych czasach trzymać się planu

1.2. Jak wykorzystać swoje doświadczenie, do poprawy wyników firmy

1.3. Jak szybko ocenić potencjał Twojej firmy

Moduł 2. Co zrobić, by klient kupił akurat u Ciebie

2.1. Jak docierać do nowych klientów

2.2. Jak sprawić, by więcej osób chciało nas oglądać

2.3. Jak pokazać, że “znasz się na robocie”, by być odbieranym jak ekspert

2.4. Jak pokazać, że “znasz się na robocie”, by być odbieranym jak ekspert

Moduł 3: Jak zbudować własny skuteczny model marketingu

3.1. Jak uniknąć marnowania czasu i pieniędzy

3.2. Jak wybrać gotowy model marketingowy dla swojej firmy

Moduł 4: Jak mierzyć marketing, by wiedzieć kiedy się opłaca

4.1. Jak mierzyć marketing

4.2. Jakie liczby pokazują, że marketing się opłaca

4.3. Jak sprawić, by klienci chcieli płacić więcej

4.4. Jak pokazać, że “znasz się na robocie”, by być odbieranym jak ekspert

Moduł 5: Kiedy robić, a kiedy zlecać marketing

5.1. Zalety i wady robienia samodzielnie

5.2. Zalety i wady asystentów/ freelancerów

5.3. Zalety i wady agencji

5.4. Kiedy trzeba robić samemu, a kiedy należy zlecać

Moduł 6: Jak powinny wyglądać dobre treści, by ściągać właściwych klientów

6.1. Jak pisać, by wciąż chcieli czytać

6.2. Jak zbudować spójność wizerunku

6.3. Jak robić skuteczny marketing zdjęciami

6.4. Jak skorzystać z trendu wideo

Moduł 7: Jak zaplanować budżet marketingowy

7.1. Właściwe podejście do planowania budżetu

7.2. Dobre praktyki budżetu marketingowego

7.3. Ustalanie budżetu marketingowego

Moduł 8: Kiedy spodziewać się efektów

8.1. Kiedy spodziewać się pierwszych przychodów, a kiedy pierwszych zysków

8.2. Jak konkretnie wdrożyć ten kurs

Zobacz, co otrzymasz w pakiecie

Zawartość całego programu to 8 modułów kursu online

+ 8 materiałów bonusowych o wartości 5 800 zł!

Zobacz bonusy, które otrzymasz bezpłatnie

BONUS #1

Wartość: 500 zł

Kalkulator budżetu marketingowego

Bazujący na badaniach, researchu i danych z dziesiątek branż kalkulator budżetu marketingowego. W 15 sekund podając tylko obroty swojej firmy określisz budżet marketingowy na cały rok i kolejne miesiące. Dowiesz się też, jak możesz rozłożyć budżet, by każda z kluczowych aktywności marketingowych miała wystarczająco zasobów by się rozwijać. Przetestuj koniecznie, bo wielu przedsiębiorców szeroko otwiera oczy widząc konkretne kwoty dopasowane do wielkości swojej firmy. 

BONUS #2

Wartość: 500 zł

Arkusz mierzenia marketingu

Jeżeli jeszcze nie mierzysz wyników marketingu, ten plik ułoży Ci wszystko w jednym miejscu. Wystarczy regularnie go prowadzić, a zaczniesz zauważać ważne zmiany i wyciągać dużo lepsze wnioski, bo od tej pory Twoja firma zacznie opierać się na danych. To absolutne must have, jeśli zależy Ci by dobrze wykorzystywać czas i środki przeznaczane na marketing.

BONUS #3

Wartość: 500 zł

Tabela usług marketingowych

Arkusz, w którym znajdziesz widełki typowych usług marketingowych. Dzięki temu zrozumiesz kiedy wycena jaką otrzymałeś jest do zaakceptowania, a kiedy jest podejrzanie tanio (słaba jakość), lub zbyt drogo (za drogo do uzyskiwanej wartości). Ta prosta tabela pozwala nie przepłacać, a jednocześnie ograniczy ryzyko zatrudniania niekompetentnych osób

BONUS #4

Wartość: 2500 zł

Lista TO DO dla marketingu firmy

Zaplanowana na cały rok do przodu checklista wszystkich działań marketingowych.  Wystarczy uzupełniać ją co tydzień i iść dalej zgodnie z sugestiami, a ogromnie zwiększa się szansa na wzrost sprzedaży w Twojej firmie.  To gotowa uniwersalna strategia działania, skuteczna w bardzo wielu branżach. 

BONUS #5

Wartość: 300 zł

Lista najlepszych nagłówków

Jak pisać, by szybko tworzyć teksty, które trafiają do serc i umysłów klienta?  Ta lista pozwoli Ci budować o wiele skuteczniejsze nagłówki postów, tytuły webinarów, wstępy do reklam wideo i wiele wiele więcej. Znajdziesz w niej kilkadziesiąt "haczyków" i "łapaczy uwagi", na które zareagują Twoi klienci. Dzięki temu zmarnujesz znacznie mniej czasu i budżetu, na rozwinięcie firmy.

BONUS #6

Wartość: 500 zł

Jak zatrudnić copywritera

Gotowy proces zatrudniania i zlecania pracy copywriterowi. Znajdziesz tu wyszukane grupy na których umieścić ogłoszenie. Znajdziesz gotowy szablon ogłoszenia o współpracę, a nawet gotowe pytania jakie możesz zadać na rozmowie rekrutacyjnej, lub przed nią, by zweryfikować kandydatów. 

BONUS #7

Wartość: 500 zł

Jak zatrudnić asystentkę

Gotowy proces zatrudniania i zlecania pracy asystentce. Znajdziesz tu wyszukane grupy na których umieścić ogłoszenie. Znajdziesz gotowy szablon ogłoszenia o współpracę, a nawet gotowe pytania jakie możesz zadać na rozmowie rekrutacyjnej, lub przed nią, by zweryfikować kandydatów. 

BONUS #8

Wartość: 500 zł

Jak zatrudnić grafika

Gotowy proces zatrudniania i zlecania pracy grafikowi. Znajdziesz tu wyszukane grupy na których umieścić ogłoszenie. Znajdziesz gotowy szablon ogłoszenia o współpracę, a nawet gotowe pytania jakie możesz zadać na rozmowie rekrutacyjnej, lub przed nią, by zweryfikować kandydatów. 

Ile jest dla Ciebie warte podwojenie obrotów?

Fundamenty Marketingu Małych Firm

7 400 zł

1 300 zł

Cena tylko teraz:

1 300 zł

Poznaj opinie uczestników!

Przeeeeeeeewijaj w bok 🙂

"Bez tego kursu tracisz codziennie 900 zł!"

Zapytaliśmy 250 właścicieli małych firm podobnych do Twojej, ile ich zdaniem pieniędzy tracą z powodu słabego marketingu.

Ocenili, że dziennie ucieka im 900 zł.

To straty 27.000 zł miesięcznie i 324.000 zł rocznie!

Możesz to przerwać już teraz!

Dołącz do kursu i zacznij poprawiać swój marketing. Pamiętaj, że każdy dzień zwłoki to około 900 zł, które Twoi potencjalni klienci wydają w innej firmie niż Twoja. Przestań w końcu na to pozwalać i przejmij inicjatywę.

"Bez tego kursu tracisz codziennie 900 zł!"

Zapytaliśmy 250 właścicieli małych firm podobnych do Twojej, ile ich zdaniem pieniędzy tracą z powodu słabego marketingu.

Ocenili, że dziennie ucieka im 900 zł.

To straty 27.000 zł miesięcznie i 324.000 zł rocznie!

Możesz to przerwać już teraz!

Dołącz do kursu i zacznij poprawiać swój marketing. Pamiętaj, że każdy dzień zwłoki to około 900 zł, które Twoi potencjalni klienci wydają w innej firmie niż Twoja. Przestań w końcu na to pozwalać i przejmij inicjatywę.

Gwarancja wyniku albo zwrot dwukrotności zakupu kursu!

Gwarancja wyniku, albo zwrot dwukrotności inwestycji! Twoja firma urośnie dwukrotnie, jeśli wdrożysz ten kurs przez kolejny rok, albo oddamy Ci dwukrotność Twoich pieniędzy.

Wystarczy, że wyślesz wszystkie zadania z kursu po 30 dniach od zakupu i później przez rok utrzymasz sugestie z lekcji.

Gwarancja wyniku, albo zwrot dwukrotności inwestycji! Twoja firma urośnie dwukrotnie, jeśli wdrożysz ten kurs przez kolejny rok, albo oddamy Ci dwukrotność Twoich pieniędzy.

Wystarczy, że wyślesz wszystkie zadania z kursu po 30 dniach od zakupu i później przez rok utrzymasz sugestie z lekcji.

Kto odpowiada za kurs?

Tomasz Więch

 

Odpowiadał za kampanie sprzedaży Mercedesów, rozwijał firmy budowlane o nawet 6 milionów sprzedaży rocznie, a także doradzał w budowaniu marki osobistej jednego z najpopularniejszych mówców motywacyjnych w Polsce. Na co dzień zarządza zespołem KAMAN marketing i KAMAN beauty, a także pracuje konsultacyjnie z klientami od marek osobistych, po ogólnopolskie sieci franczyzowe.

Agata Koman

Trener, marketer i producent mobile VIDEO do internetu. Autorka kursów online w tematyce social media, mobile videomarketingu. Na co dzień wspiera przedsiębiorców w tworzeniu video za pomocą telefonu. Zapraszana na liczne konferencje jako gość specjalny. Słuchacze doceniają jej energię, sposób przekazywania wiedzy, merytorykę opartą na doświadczeniu. Przeszkoliła ponad 5000 osób za pomocą kursów online i szkoleń stacjonarnych. Na co dzień oprócz tego, że szkoli innych, sama buduje swoją markę osobistą na trzech platformach, gdzie zgromadziła ponad 80.000 osób zainteresowanych videomarketingiem. Pionier mobilevideo w Polsce.

Dodatkowe pytania?

Dostęp do kursu jest na 1 rok.

To materiał dla początkujących, czyli każdego kto wydaje na marketing mniej niż 5000 zł miesięcznie.

Tak. Każda branża i każda firma, nawet najbardziej specyficzna skorzysta ogromnie na tym materiale.

Ten kurs przyda się każdej firmie, jeśli nie jest agencją reklamową, bo niezależnie od tego jakie macie obroty, zawsze można lepiej zarządzać budżetem i pozyskiwać więcej klientów.

To materiał, z którego warto skorzystać nawet bez założonej firmy, by oszczędzić sobie zmarnowania setek tysięcy złotych i dziesiątek godzin na naprawianie błędnych decyzji.

Tak, podczas zakupu akceptujesz regulamin, w którym możesz doskonale zrozumieć co wystarczy wykonać, by uzyskać zwrot. To tak proste. Wierzymy jednak, że nawet gdy nie zrobisz dwukrotnego przyrostu, ten kurs ogromnie Ci pomoże, więc działaj i rozwijaj swój marketing, póki jest na to czas.

Moduł 1. Jak mądrze prowadzić biznes i marketing

1.2. Jak wykorzystać swoje doświadczenie, do poprawy wyników firmy

Moduł 2. Co zrobić, by klient kupił akurat u Ciebie

2.1. Jak docierać do nowych klientów

Moduł 3: Jak zbudować własny skuteczny model marketingu

3.1. Jak uniknąć marnowania czasu i pieniędzy

Hej! Szukasz czegoś innego?

Zobacz nasze inne propozycje

Kurs "Reklama płatna w social media"

Videobook "Skuteczny video marketing"

Webinary o Reels

Rezultaty:

Wygenerowane 142 836,50 zł sprzedaży w przeciągu 5 miesięcy współpracy

Ponad 9 – krotny zwrot z inwestycji dla klienta sprzedającego produkty dla dzieci

Wyzwanie:

Duża marka produktów do włosów – dostępna w drogeriach, sklepach stacjonarnych oraz innych sklepach internetowych – chciała wzmocnić sprzedaż produktów przez swój własny sklep. Dodatkowym wyzwaniem było stworzenie lejka sprzedażowego, w którym pokazujemy działania, opinie oraz efekty stosowania produktów. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Podział lejka sprzedażowego na różne segmenty odbiorców, w zależności od tego czy znają markę lub czy widzą reklamy produktów pierwszy raz

  • Podział optymalizacji na grafiki przedstawiające różne produkty i na różne zainteresowania oraz dane behawioralne jak zdrowe włosy, serum do włosów, utrata włosów, produkty do włosów itp.

  • Testowanie różnego typu grafik np. przedstawiających działanie produktów oraz ich efekty po określonym czasie stosowania. Dodatkowo wzmocniliśmy to działanie o przejrzystą komunikację i przykuwające oko grafiki

Rezultaty:

Koszt zakupu: 13,79 zł
Ilość zakupów: 759
Łączną wartość zakupów: 80 273,91 zł
ROAS (zwrot z inwestycji) : 7,67

Wyzwanie:

Klientka z wieloletnim doświadczaniem na rynku chciała pozyskać jak najwięcej nowych klientek, na zakup drogiego sprzętu do elektrostymulacji. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

Przygotowanie wideo do reklam, nagranie webinaru oraz wykonanie kilkudziesięciu zdjęć

Stworzenie landing page z możliwością zapisania się (zostawienia adresu email) do obejrzenia darmowego webinaru

Przygotowanie kampanii typu Lead Ads, do pozyskiwania kontaktów bezpośrednio w środowisku Facebooka

Utworzenie automatycznej kolejki maili z merytoryczną treścią i możliwością umówienia się na rozmowę przez Calendy

Przygotowanie konta na Calendly z zapisami na 30-minutową rozmowę

Rezultaty:

W ciągu czterech miesięcy uzyskaliśmy 434 leady (adresy e-mail lub numer telefonu).

Co miesiąc wzrost liczby pozyskanych leadów o ok. 30%

Ponad 600 000 wyświetleń reklam na Facebooku i Instagramie.

Rezultaty:

Ponad 600 zakupów o łącznej wartości 312,000 zł, dla sklepu internetowego sprzedającego buty online Zwrot z inwestycji na poziomie 700%

Wyzwanie:

Jak sprawić, żeby okulary przeciwsłoneczne sprzedawały się przez cały rok? Jak dotrzeć do osób, dla których kupno okularów za 1500 złotych jest czymś naturalnym?

Takie wyzwania czekały na nas w przypadku tego klienta.

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Wykorzystanie nagrywanych przez właścicielkę wideo, według naszych wytycznych.
  • Ciągłe rozbudowywanie bazy fanów na Instagramie, poprzez skuteczne kampanie na pozyskanie nowych obserwujących.
  • Kampania delikatnie przepychająca do zakupu w sklepie internetowym.
  • Mocne wykorzystanie wiadomości prywatnych na Instagramie, jako główny kanał sprzedażowy.

Rezultaty:

W trzy miesiące liczba wysyłanych wiadomości prywatnych na IG wzrosła o ok. 40%, a wartość zamówień o ok. 175%.

Pozyskaliśmy ponad 6000 nowych obserwatorek w pięć miesięcy.

Ponad 2 000 000 wyświetleń reklam na Facebook i Instagramie.

Wyzwanie:

W czasie pandemii sklep stacjonarny przeniósł swoją sprzedaż również do sieci. Przypadek jakich wiele. Jak dobre wyniki stacjonarne przełożyć na dobre wyniki online, bez sprzedaży własnych produktów?

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Przygotowanie struktury lejka sprzedażowego, z podziałem na górną część lejka oraz na remarketing

  • Dostosowanie zdjęć do odbiorców i pokazanie czym się zajmuje klient – ma zarówno felgi jak i całe komplety opon, ma asortyment do różnych modeli oraz dodatkowo, że istnieją różne formy finansowania zakupu

  • Opracowaliśmy w social media nowe grupy odbiorców, nowe kreacje reklamowe oraz uruchomiliśmy kampanie, dopasowane do nowych klientów z innego targetu niż dotychczas

Rezultaty:

Pozyskanie ponad 5000 nowych obserwatorów na Instagramie. Koszt pozyskania nie przekroczył 1 zł za osobę.

Wzrost liczby transakcji o ponad 400% patrząc rok do roku. W pół roku z poziomu ok. 75 zamówień miesięcznie doszliśmy do poziomu ponad 380 zamówień miesięcznie.

Sklep stacjonarny notuje rekordowe zyski, gdzie sprzedaje m.in. foteliki samochodowe (również promowane przez nas).

Wyzwanie:

Klient prowadzący usługi samochodowe (renowacja, naprawa, sprzedaż felg) chciał sprzedawać więcej przez swój sklep internetowy, w głównej mierze skupiając się na sprzedaży opon, felg oraz całych zestawów do samochodów. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Przygotowanie struktury lejka sprzedażowego, z podziałem na górną część lejka oraz na remarketing

  • Dostosowanie zdjęć do odbiorców i pokazanie czym się zajmuje klient – ma zarówno felgi jak i całe komplety opon, ma asortyment do różnych modeli oraz dodatkowo, że istnieją różne formy finansowania zakupu

  • Opracowaliśmy w social media nowe grupy odbiorców, nowe kreacje reklamowe oraz uruchomiliśmy kampanie, dopasowane do nowych klientów z innego targetu niż dotychczas

Rezultaty:

Budżet: 2,000 euro/ miesięcznie
Ilość zakupów: 103
Łączną wartość zakupów: 86 271,45 euro
ROAS (zwrot z inwestycji) : 17,25

Wyzwanie:

Nasza Klientka posiada markę osobistą i jest już znana w świecie korektorów tekstu. Zgłosiła się do nas, abyśmy pomogli jej wygenerować rekordowy przychód sprzedaży jej flagowego produktu czyli kursu online przygotowującego do zawodu korektora.
Okno sprzedażowe trwało 10 dni i poprzedzone było bezpłatnym webinarem połączonym z warsztatami.

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • kampanię zapisów na listę oczekujących, aby ogrzewać grupę odbiorców poprzez kampanię mailingową stworzoną przez klientkę
  • kampanię na zapisy na darmowy webinar, aby jak najwięcej nowych osób dowiedziało się, na czym polega praca korektora
  • kampanię remarketingową do osób z listy oczekujących oraz uczestników webinaru
  • kampanię sprzedażową do tzw. “zimnego ruchu”
    kampanię na obserwujących na Instagramie

Rezultaty:

Klientka oczekiwała minimum powtórzenia wyniku z poprzedniej edycji kursu. Każda wartość powyżej, miała dać klientce dużą satysfakcję z osiągniętego wyniku. Zapowiedzi w postaci kampanii mailingowej do listy oczekujących oraz zapisy na bezpłatny webinar pozwoliły nam stworzyć wartościowe grupy odbiorców, do których powróciliśmy z komunikatami sprzedażowymi, po otwarciu okna sprzedażowego. Dzięki tym działaniom, już pierwszego dnia sprzedaży, klienci złożyli aż 26% wszystkich zamówień! Osoby niezdecydowane, które nie dokonały jeszcze zakupu, a miały wcześniej styczność z marką, ostatniego dnia otrzymały komunikat o ostatniej szansie na zdobycie nowych umiejętności. Końcowy wynik sprzedażowy był niemal DWUKROTNIE wyższy, niż w poprzedniej edycji. To na tyle dobry wynik, że klientka podjęła decyzje o kontynuowaniu współpracy i przygotowaniu kolejnych produktów, które z sukcesem pomożemy jej sprzedać.

Wyzwanie:

Gabriel przychodził do nas z niczym. Miał jedynie rozgrzebany lokal z wizją studia treningu EMS w Rzeszowie. Marketing budowaliśmy więc od zera.

W tej branży klienci wiążą się głównie na umowy – na 12 lub 18 miesięcy. Jak ich pozyskać?

Zaproponowaliśmy po kolei:

 

  • Od początku postawiliśmy na komunikacje bezpośrednią, czyli telefony i wiadomości prywatne
  • Studio do dzisiaj nie posiada swojej strony internetowej, więc opieramy się tylko na działaniach w social mediach
  • Gabriel i Agnieszka, według naszych wytycznych, przygotowali wiele filmów reklamowych jeszcze przed rozpoczęciem działalności studia
  • Skupiliśmy się głównie na kampaniach zasięgowych, gdzie celem było wyświetlenie wideo

Rezultaty:

  • Podpisanych ponad 200 długoterminowych umów (najwięcej na 18 miesięcy)
  • Ponad 3 000 000 wyświetleń reklam na terenie województwa podkarpackiego
Kurs będzie odbywał się w okresie 3 miesięcy, tj. wrzesień-październik-listopad 2023 r. Zjazdy stacjonarne będą odbywać się w: Warszawie*, Krakowie*, Łodzi*
*O dokładnym miejscu i adresie zjazdu poinformujemy uczestników najpóźniej na 14 dni przez terminem
 
Zjazdy stacjonarne odbędą się w następujących terminach*:
  • 16-17.09.2023 oraz 23-23.09.2023
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
  • 14 i 22.10.2023 r.:
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
  • 18 i 19.11.2023 r.:
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
*O dokładnej dacie zjazdu poinformujemy uczestników najpóźniej na 14 dni przez terminem
  • 2.12.2023 r. – zakończenie kursu i wręczenie certyfikatów (offline).
 
Spotkania LIVE w ramach Kursu będą prowadzone według harmonogramu, który zostanie opublikowany w lipcu 2023 roku na Grupie na platformie Facebook.