Kaman

Zacznij mówić do kamery!

Rewolucyjny kurs online, który łączy energię i wiedzę Agaty Koman
o marce osobistej i videomarketingu oraz dziesiątki lat doświadczenia Kamili Rowińskiej z pracy z kobietami biznesu.

Specjalnie po to by pomóc Ci zacząć mówić do kamery.

Myślisz, że wideo nie sprawdzi się u Ciebie? Twoi klienci je uwielbiają!

klientów
0 %

przyznaje, że materiały video odnośnie produktów pomagają im podjąć decyzję zakupową

klientów
0 %
chętniej dokonuje zakupu produktów po obejrzeniu materiału video
użytkowników
0 %
woli oglądać filmy, niż czytać artykuły i posty na blogu

Weronika Cyganik, Monika Bartkowska, Dominika Dąbrowska

i 1 500 innych osób już mówi dzięki mnie do kamery. Sprawdź, czy kurs pomoże również Tobie

W kursie dowiesz się:

Jak automatycznie wpadać na świetne pomysły na filmy

Jak dzięki mówieniu do kamery szybciej rozwijać markę w internecie

Jak polubić swój głos i twarz na nagraniach

Jak wykorzystać wideo by zarabiać dużo więcej

Jak błyskawicznie poradzić sobie z opiniami innych

Z kursem Agaty i Kamili będzie to dziecinnie proste.

Kurs jest dla Ciebie gdy:

  • chcesz nagrywać video, ale nie wiesz jak zacząć
  • nie wiesz o czym mówić na stories, reels czy tik tokach,
  • chcesz poznać jak technicznie dobrze wypaść przed kamerą,
  • chcesz w końcu pójść do przodu i zaakceptować swój głos i siebie w kamerze,
  • szukasz sposobów na to jak pokonać tremę
  • masz smartfona, ale nie wiesz jak go dobrze wykorzystać do promocji swojej marki, 
  • pragniesz wykorzystać najmocniejszy trend w internecie czyli video do pozyskiwania klientów
  • nie masz regularności w nagrywaniu, a chcesz ją wyrobić, 
  • czujesz, że konkurencja pędzi, a Ty zostajesz w tyle,
  • szukasz wyróżników, które zwrócą na Ciebie uwagę

Jak wygląda kurs w środku?

Dołącz do Agaty i Kamili teraz!​

347zł
  • W pakiecie otrzymujesz:
  • Niesamowite połączenie energii i podejścia Agaty Koman z doświadczeniem biznesowym Kamili Rowińskiej.
  • Ponad 5 godzin materiałów wideo od Agaty i Kamili
  • Dostęp do kursu na cały rok
  • 4 bonusy PDF dożywotnio:
  • Przepis na udaną rolkę od Agaty Koman
  • Pomysły na video dla kilkunastu branż od Agaty Koman
  • PDF z akcesoriami do nagrywania od Agaty Koman
  • Lista afirmacji od Kamili Rowińskiej
  • Materiały edukacyjne do pracy + zadania domowe

Te kobiety dzięki Agacie już mówią do kamery

Autorkami kursu są:

Agata Koman – trenerka mobile video i marketingu.

W zaledwie dwa lata zbudowała rozpoznawalną w całej Polsce markę osobistą – eksperta ds. videomarketingu, social media, czy komunikacji w internecie.

Najpierw podbiła Polski rynek transmisji na żywo na Facebooku, później zdominowała kobiecą komunikację biznesową na Instagramie.

Razem z zespołem KAMAN wdraża w firmach wysokiej jakości treści video, oraz uczy pracy przed kamerą i wykorzystywania telefonu do budowania marki osobistej.

 

Kamila Rowińska – jedna z najbardziej cenionych trenerek biznesu i kompetencji miękkich.

Dyplomowany coach i autorka oraz współautorka książek o tematyce biznesowej i coachingowej. W praktyce coachingowej wspiera kadrę zarządzającą, przedsiębiorców i top menedżerów w osiąganiu ich celów zawodowych oraz prywatnych.

Jako trener jest zapraszana zarówno przez małe firmy jak i korporacje do prowadzenia szkoleń z zakresu sprzedaży, asertywności, budowania swojej wewnętrznej siły, budowania zespołu oraz zarządzania sobą w czasie.

FAQ

Kurs dostępny jest na zewnętrznej platformie. Dostęp do niej otrzymujesz na swojego maila, którego podasz podczas zamówienia. Z kursu możesz korzystać cały rok od momentu zakupu, bonusy zaś otrzymujesz na stałe.

Tak, po wykupieniu dostępu do kursu na platformie kursowej znajdziesz osobne pliki PDF, które drukujesz samodzielnie i notujesz do woli.

Tak, podczas składania zamówienia wpisz swój NIP na jaki ma zostać wystawiona faktura.

W Polsce obecnie mamy ponad 370 branż, niestety nie jestem w stanie stworzyć propozycji dla KAŻDEJ z nich. W kursie znajdziesz pomysły na najpopularniejszych branż w Polsce, jednak mamy również uniwersalne porady dla każdego kto prowadzi biznes z pomocą social media.

Jak najbardziej, tylko REGULARNE nagrywanie swojej twarzy może przynieść efekty. W kursie stawiamy mocno na cele jakie ma realizować video dla Ciebie, jeśli więc nie nagrywasz regularnie należy to poprawić. Dowiesz się mnóstwo rzeczy związanych z techniką nagrywania, Kamila podpowie Ci jak radzić sobie z krytyką, opinią innych, jak odnaleźć swój styl nagrań. To wszystko po to, by Twoje filmy sprzedawały więcej!

Rezultaty:

Wygenerowane 142 836,50 zł sprzedaży w przeciągu 5 miesięcy współpracy

Ponad 9 – krotny zwrot z inwestycji dla klienta sprzedającego produkty dla dzieci

Wyzwanie:

Duża marka produktów do włosów – dostępna w drogeriach, sklepach stacjonarnych oraz innych sklepach internetowych – chciała wzmocnić sprzedaż produktów przez swój własny sklep. Dodatkowym wyzwaniem było stworzenie lejka sprzedażowego, w którym pokazujemy działania, opinie oraz efekty stosowania produktów. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Podział lejka sprzedażowego na różne segmenty odbiorców, w zależności od tego czy znają markę lub czy widzą reklamy produktów pierwszy raz

  • Podział optymalizacji na grafiki przedstawiające różne produkty i na różne zainteresowania oraz dane behawioralne jak zdrowe włosy, serum do włosów, utrata włosów, produkty do włosów itp.

  • Testowanie różnego typu grafik np. przedstawiających działanie produktów oraz ich efekty po określonym czasie stosowania. Dodatkowo wzmocniliśmy to działanie o przejrzystą komunikację i przykuwające oko grafiki

Rezultaty:

Koszt zakupu: 13,79 zł
Ilość zakupów: 759
Łączną wartość zakupów: 80 273,91 zł
ROAS (zwrot z inwestycji) : 7,67

Wyzwanie:

Klientka z wieloletnim doświadczaniem na rynku chciała pozyskać jak najwięcej nowych klientek, na zakup drogiego sprzętu do elektrostymulacji. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

Przygotowanie wideo do reklam, nagranie webinaru oraz wykonanie kilkudziesięciu zdjęć

Stworzenie landing page z możliwością zapisania się (zostawienia adresu email) do obejrzenia darmowego webinaru

Przygotowanie kampanii typu Lead Ads, do pozyskiwania kontaktów bezpośrednio w środowisku Facebooka

Utworzenie automatycznej kolejki maili z merytoryczną treścią i możliwością umówienia się na rozmowę przez Calendy

Przygotowanie konta na Calendly z zapisami na 30-minutową rozmowę

Rezultaty:

W ciągu czterech miesięcy uzyskaliśmy 434 leady (adresy e-mail lub numer telefonu).

Co miesiąc wzrost liczby pozyskanych leadów o ok. 30%

Ponad 600 000 wyświetleń reklam na Facebooku i Instagramie.

Rezultaty:

Ponad 600 zakupów o łącznej wartości 312,000 zł, dla sklepu internetowego sprzedającego buty online Zwrot z inwestycji na poziomie 700%

Wyzwanie:

Jak sprawić, żeby okulary przeciwsłoneczne sprzedawały się przez cały rok? Jak dotrzeć do osób, dla których kupno okularów za 1500 złotych jest czymś naturalnym?

Takie wyzwania czekały na nas w przypadku tego klienta.

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Wykorzystanie nagrywanych przez właścicielkę wideo, według naszych wytycznych.
  • Ciągłe rozbudowywanie bazy fanów na Instagramie, poprzez skuteczne kampanie na pozyskanie nowych obserwujących.
  • Kampania delikatnie przepychająca do zakupu w sklepie internetowym.
  • Mocne wykorzystanie wiadomości prywatnych na Instagramie, jako główny kanał sprzedażowy.

Rezultaty:

W trzy miesiące liczba wysyłanych wiadomości prywatnych na IG wzrosła o ok. 40%, a wartość zamówień o ok. 175%.

Pozyskaliśmy ponad 6000 nowych obserwatorek w pięć miesięcy.

Ponad 2 000 000 wyświetleń reklam na Facebook i Instagramie.

Wyzwanie:

W czasie pandemii sklep stacjonarny przeniósł swoją sprzedaż również do sieci. Przypadek jakich wiele. Jak dobre wyniki stacjonarne przełożyć na dobre wyniki online, bez sprzedaży własnych produktów?

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Przygotowanie struktury lejka sprzedażowego, z podziałem na górną część lejka oraz na remarketing

  • Dostosowanie zdjęć do odbiorców i pokazanie czym się zajmuje klient – ma zarówno felgi jak i całe komplety opon, ma asortyment do różnych modeli oraz dodatkowo, że istnieją różne formy finansowania zakupu

  • Opracowaliśmy w social media nowe grupy odbiorców, nowe kreacje reklamowe oraz uruchomiliśmy kampanie, dopasowane do nowych klientów z innego targetu niż dotychczas

Rezultaty:

Pozyskanie ponad 5000 nowych obserwatorów na Instagramie. Koszt pozyskania nie przekroczył 1 zł za osobę.

Wzrost liczby transakcji o ponad 400% patrząc rok do roku. W pół roku z poziomu ok. 75 zamówień miesięcznie doszliśmy do poziomu ponad 380 zamówień miesięcznie.

Sklep stacjonarny notuje rekordowe zyski, gdzie sprzedaje m.in. foteliki samochodowe (również promowane przez nas).

Wyzwanie:

Klient prowadzący usługi samochodowe (renowacja, naprawa, sprzedaż felg) chciał sprzedawać więcej przez swój sklep internetowy, w głównej mierze skupiając się na sprzedaży opon, felg oraz całych zestawów do samochodów. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Przygotowanie struktury lejka sprzedażowego, z podziałem na górną część lejka oraz na remarketing

  • Dostosowanie zdjęć do odbiorców i pokazanie czym się zajmuje klient – ma zarówno felgi jak i całe komplety opon, ma asortyment do różnych modeli oraz dodatkowo, że istnieją różne formy finansowania zakupu

  • Opracowaliśmy w social media nowe grupy odbiorców, nowe kreacje reklamowe oraz uruchomiliśmy kampanie, dopasowane do nowych klientów z innego targetu niż dotychczas

Rezultaty:

Budżet: 2,000 euro/ miesięcznie
Ilość zakupów: 103
Łączną wartość zakupów: 86 271,45 euro
ROAS (zwrot z inwestycji) : 17,25

Wyzwanie:

Nasza Klientka posiada markę osobistą i jest już znana w świecie korektorów tekstu. Zgłosiła się do nas, abyśmy pomogli jej wygenerować rekordowy przychód sprzedaży jej flagowego produktu czyli kursu online przygotowującego do zawodu korektora.
Okno sprzedażowe trwało 10 dni i poprzedzone było bezpłatnym webinarem połączonym z warsztatami.

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • kampanię zapisów na listę oczekujących, aby ogrzewać grupę odbiorców poprzez kampanię mailingową stworzoną przez klientkę
  • kampanię na zapisy na darmowy webinar, aby jak najwięcej nowych osób dowiedziało się, na czym polega praca korektora
  • kampanię remarketingową do osób z listy oczekujących oraz uczestników webinaru
  • kampanię sprzedażową do tzw. “zimnego ruchu”
    kampanię na obserwujących na Instagramie

Rezultaty:

Klientka oczekiwała minimum powtórzenia wyniku z poprzedniej edycji kursu. Każda wartość powyżej, miała dać klientce dużą satysfakcję z osiągniętego wyniku. Zapowiedzi w postaci kampanii mailingowej do listy oczekujących oraz zapisy na bezpłatny webinar pozwoliły nam stworzyć wartościowe grupy odbiorców, do których powróciliśmy z komunikatami sprzedażowymi, po otwarciu okna sprzedażowego.Dzięki tym działaniom, już pierwszego dnia sprzedaży, klienci złożyli aż 26% wszystkich zamówień!Osoby niezdecydowane, które nie dokonały jeszcze zakupu, a miały wcześniej styczność z marką, ostatniego dnia otrzymały komunikat o ostatniej szansie na zdobycie nowych umiejętności.Końcowy wynik sprzedażowy był niemal DWUKROTNIE wyższy, niż w poprzedniej edycji.To na tyle dobry wynik, że klientka podjęła decyzje o kontynuowaniu współpracy i przygotowaniu kolejnych produktów, które z sukcesem pomożemy jej sprzedać.

Wyzwanie:

Gabriel przychodził do nas z niczym. Miał jedynie rozgrzebany lokal z wizją studia treningu EMS w Rzeszowie. Marketing budowaliśmy więc od zera.

W tej branży klienci wiążą się głównie na umowy – na 12 lub 18 miesięcy. Jak ich pozyskać?

Zaproponowaliśmy po kolei:

 

  • Od początku postawiliśmy na komunikacje bezpośrednią, czyli telefony i wiadomości prywatne
  • Studio do dzisiaj nie posiada swojej strony internetowej, więc opieramy się tylko na działaniach w social mediach
  • Gabriel i Agnieszka, według naszych wytycznych, przygotowali wiele filmów reklamowych jeszcze przed rozpoczęciem działalności studia
  • Skupiliśmy się głównie na kampaniach zasięgowych, gdzie celem było wyświetlenie wideo

Rezultaty:

  • Podpisanych ponad 200 długoterminowych umów (najwięcej na 18 miesięcy)
  • Ponad 3 000 000 wyświetleń reklam na terenie województwa podkarpackiego
Kurs będzie odbywał się w okresie 3 miesięcy, tj. wrzesień-październik-listopad 2023 r. Zjazdy stacjonarne będą odbywać się w: Warszawie*, Krakowie*, Łodzi*
*O dokładnym miejscu i adresie zjazdu poinformujemy uczestników najpóźniej na 14 dni przez terminem
 
Zjazdy stacjonarne odbędą się w następujących terminach*:
  • 16-17.09.2023 oraz 23-23.09.2023
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
  • 14 i 22.10.2023 r.:
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
  • 18 i 19.11.2023 r.:
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
*O dokładnej dacie zjazdu poinformujemy uczestników najpóźniej na 14 dni przez terminem
  • 2.12.2023 r. – zakończenie kursu i wręczenie certyfikatów (offline).
 
Spotkania LIVE w ramach Kursu będą prowadzone według harmonogramu, który zostanie opublikowany w lipcu 2023 roku na Grupie na platformie Facebook.