Fundamenty marketingu

małych firm

W końcu zrozumiesz jak samodzielnie decydować o swoim marketingu. Dowiesz się jak go planować, mierzyć i jak działać, by w końcu widzieć na koncie bankowym, że wysiłek się opłaca.

Podwoisz swoje obroty w 12 miesięcy, albo zwrócimy Ci dwukrotność ceny kursu.

SPRAWDŹ

Dla kogo jest ten kurs?

Właścicieli firm, którzy mają dość przeciętnego marketingu



Osób sfrustrowanych brakiem efektów dodawania postów, stories i rolek



Ambitnych przedsiębiorców, którzy chcą wiedzieć jak ułożyć marketing by podwoić obroty



Dla każdego, kto odpowiada za marketing i ma już dość błądzenia

IconIconIconIcon

Dla firm z obrotami powyżej 500 tys. rocznie. Powinny zatrudnić agencję.



Dla marketerów z agencji reklamowych. Prawdopodobnie nie dowiedzą się niczego nowego.


Dla osób, które chcą tylko obejrzeć kurs, zamiast pracować. To nic nie da.

Icon

Dla kogo NIE jest ten kurs?

IconIcon

Dowiesz się:

Moduł 1: Jak mądrze prowadzić biznes i marketing

  • Jak planować marketing, by w trudnych czasach trzymać się planu
  • Jak wykorzystać swoje doświadczenie, do poprawy wyników firmy
  • Jak szybko ocenić potencjał Twojej firmy

Moduł 2: Co zrobić, by klient kupił akurat u Ciebie

  • Jak docierać do nowych klientów
  • Jak sprawić, by więcej osób chciało nas oglądać
  • Jak pokazać, że “znasz się na robocie”, by być odbieranym jak ekspert
  • Jak skutecznie sprzedawać właściwym klientom
  • Jak uniknąć marnowania czasu i pieniędzy
  • Jak wybrać gotowy model marketingowy dla swojej firmy:

1. Model sprzedaży szkoleń Agaty Koman

2. Model małego sklepu online

3. Model sprzedaży konsultacji

4. Model dla firm stacjonarnych

5. Model pozyskiwania leadów dla usług

Moduł 3: Jak zbudować własny skuteczny model marketingu

Moduł 4: Jak mierzyć marketing, by wiedzieć kiedy się opłaca

  • Jak mierzyć marketing
  • Jakie liczby pokazują, że marketing się opłaca
  • Jak sprawić, by klienci chcieli płacić więcej
  • Zalety i wady robienia samodzielnie
  • Zalety i wady asystentów/ freelancerów
  • Zalety i wady agencji
  • Kiedy trzeba robić samemu, a kiedy należy zlecać.

Moduł 5: Kiedy robić, a kiedy zlecać marketing

Moduł 6: Jak powinny wyglądać dobre treści, by ściągać właściwych klientów

  • Jak pisać, by wciąż chcieli czytać
  • Jak zbudować spójność wizerunku
  • Jak robić skuteczny marketing zdjęciami
  • Jak skorzystać z trendu wideo
  • Właściwe podejście do planowania budżetu
  • Dobre praktyki budżetu marketingowego
  • Ustalanie budżetu marketingowego

Moduł 7: Jak zaplanować budżet marketingowy

Moduł 8: Kiedy spodziewać się efektów

  • Kiedy spodziewać się pierwszych przychodów, a kiedy pierwszych zysków
  • Jak konkretnie wdrożyć ten kurs

Obejrzyj przykładowe lekcje

8 modułów kursu online

WARTOŚĆ:

1 600

Icon

ZAWARTOŚĆ PROGRAMU TO:

Icon

+ 8 materiałów bonusowych

2. Arkusz mierzenia marketingu

3. Tabela usług marketingowych

4. Lista TO-DO dla marketingu firmy

WARTOŚĆ:
500 zł

WARTOŚĆ:
500 zł

WARTOŚĆ:
2500 zł

1. Kalkulator budżetu marketingowego

WARTOŚĆ:
500 zł

Oddeleguj zadania:

Wirtualna Asystentka

Freelancer Facebook Ads / Grafik

Oddeleguj zadania:

Oddeleguj zadania:

Copywritter

Nagłówki, które się klikają!

WARTOŚĆ:
300 zł

WARTOŚĆ:
500 zł

WARTOŚĆ:
500 zł

WARTOŚĆ:
500 zł

5. Lista najlepszych nagłówków

6. Jak zatrudnić copywritera

7. Jak zatrudnić asystentkę

8. Jak zatrudnić freelancera/ grafika

5 800

SUMA BONUSÓW:

Fundamenty marketingu

małych firm

Bonusy

MODUŁY

kursu

Wartość zestawu

1300 zł

KUPUJĘ!

7 400

Cena TERAZ:

Icon

-90%

Korzysta z niego już ponad 300 osób!

Ile jest dla Ciebie warte podwojenie obrotów?

w tym:

- 8 modułów kursu

- 4 arkusze pracy

- 3 procedury zatrudniania

- lista nagłówków

- arkusz pracy PDF
- dostęp na 1 rok

- certyfikat ukończenia

Bez tego kursu

codziennie tracisz

900 zł!

Zapytaliśmy 250 właścicieli małych firm podobnych do Twojej,

ile ich zdaniem pieniędzy tracą z powodu słabego marketingu.

Ocenili, że dziennie ucieka im 900 zł.

To straty 27.000 zł miesięcznie i 324.000 zł rocznie!

Dołącz do kursu i zacznij poprawiać swój marketing. Pamiętaj, że każdy dzień zwłoki to około 900 zł, które Twoi potencjalni klienci wydają w innej firmie niż Twoja. Przestań w końcu na to pozwalać i przejmij inicjatywę.

Możesz to przerwać już teraz!

Gwarancja wyniku, albo zwrot dwukrotności inwestycji!

Twoja firma urośnie dwukrotnie, jeśli wdrożysz ten kurs przez kolejny rok, albo oddamy Ci dwukrotność Twoich pieniędzy.

Wystarczy, że wyślesz wszystkie zadania z kursu po 30 dniach od zakupu i później przez rok utrzymasz sugestie z lekcji.

Kto odpowiada za kurs

Odpowiadał za kampanie sprzedaży Mercedesów, rozwijał firmy budowlane o nawet 6 milionów sprzedaży rocznie, a także doradzał w budowaniu marki osobistej jednego z najpopularniejszych mówców motywacyjnych w Polsce. Na co dzień zarządza zespołem KAMAN marketing i KAMAN beauty, a także pracuje konsultacyjnie z klientami od marek osobistych, po ogólnopolskie sieci franczyzowe.

Tomasz Więch

Trener, marketer i producent mobile VIDEO do internetu. Autorka kursów online w tematyce social media, mobile videomarketingu. Na co dzień wspiera przedsiębiorców w tworzeniu video za pomocą telefonu. Zapraszana na liczne konferencje jako gość specjalny. Słuchacze doceniają jej energię, sposób przekazywania wiedzy, merytorykę opartą na doświadczeniu. Przeszkoliła ponad 5000 osób za pomocą kursów online i szkoleń stacjonarnych. Na co dzień oprócz tego, że szkoli innych, sama buduje swoją markę osobistą na trzech platformach, gdzie zgromadziła ponad 80.000 osób zainteresowanych videomarketingiem. Pionier mobilevideo w Polsce.

Agata Koman

FAQ - Odpowiedzi na najczęstsze pytania

Dostęp do kursu jest na 1 rok.

1. Na jak długo otrzymam dostęp?

To materiał dla początkujących, czyli każdego kto wydaje na marketing mniej niż 5000 zł miesięcznie.

2. Czy to kurs dla początkujących czy zaawansowanych?

Tak. Każda branża i każda firma, nawet najbardziej specyficzna skorzysta ogromnie na tym materiale.

3. Czy to dla mojej branży/firmy?

Ten kurs przyda się każdej firmie, jeśli nie jest agencją reklamową, bo niezależnie od tego jakie macie obroty, zawsze można lepiej zarządzać budżetem i pozyskiwać więcej klientów.

4. Czy moja firma nie jest za duża na ten kurs?

To materiał, z którego warto skorzystać nawet bez założonej firmy, by oszczędzić sobie zmarnowania setek tysięcy złotych i dziesiątek godzin na naprawianie błędnych decyzji.

5. Czy moja firma nie jest za mała na ten kurs?

Tak, podczas zakupu akceptujesz regulamin, w którym możesz doskonale zrozumieć co wystarczy wykonać, by uzyskać zwrot. To tak proste. Wierzymy jednak, że nawet gdy nie zrobisz dwukrotnego przyrostu, ten kurs ogromnie Ci pomoże, więc działaj i rozwijaj swój marketing, póki jest na to czas.

6. Czy naprawdę oddacie mi dwukrotność ceny kursu, gdy nie podwoję obrotów firmy, mimo wdrożenia wszystkich zadań przez 365 dni?

SPRAWDŹ