Wprowadzenie firmy na rynek – Wake Up Fitness

Wyzwanie:

W jaki sposób stworzyć nową markę na rynku zajętym już przez firmy sieciowe, ogólnopolskie franczyzy i wiele lokalnych siłowni?

Zaproponowaliśmy po kolei:

Pewne rzeczy w marketingu są po prostu “must have”. W przypadku Wake Up Fitness zaczęliśmy od totalnie czystej tablicy, a po kolei wyglądało to tak:

  • Proces przygotowywania nazwy: Miejsce miało być przyjazne okolicznym mieszkańcom, kojarzyć się z dobrą energią a jednocześnie unikać wizerunku “typowej siłowni”. Chcieliśmy “obudzić” lokalny rynek, stąd propozycja “Wake Up Fitness”, która przyjęła się wyśmienicie. 
  • Logotyp miał realizować trzy cele: jednoznacznie kojarzyć się z tematyką miejsca, stąd sztanga i symbol obciążnika kettle. Dodatkowo miał wspomóc budowanie marki Galerii Budziwój, w której znajduje się obiekt poprzez wpisanie sygnetu z logo galerii w obrys logo. Mocne zdecydowane czcionki i kolory kojarzone z energią, motywacją i zdecydowaniem dopełniły projekt. 
  • Identyfikacja wizualna: Zdecydowane projekty graficzne, spójne zarówno w internecie jak i w komunikacji outdoor, pozwoliły komunikatom o otwarciu nowego miejsca zdecydowanie zapadać w pamięć.
  • Sesja foto-wideo: Dopasowana do identyfikacji i wysokiego poziomu energii sesja zdjęciowa siłowni, oraz nagrania wideo prezentujące oferowane zajęcia czy sprzęt pozwoliły wykorzystać social media do zdecydowanej komunikacji. Dzięki zaangażowaniu trenerek dbających o klientów siłowni materiały zyskały wysoką autentyczność.
  • Kampanie reklamowe w social media: dysponując wszystkimi materiałami zaczęliśmy prezentować je zgodnie z harmonogramem użytkownikom, którzy zgodnie z naszymi oczekiwaniami powinni być najbardziej zainteresowani ze względu na: warunki dojazdu do obiektu, swój wiek oraz własne preferencje i zainteresowania. Wszędzie podkreślaliśmy wyraźnie termin otwarcia i możliwość kupna karnetów w przedsprzedaży.

Wybrane filmy:

Wybrane zdjęcia z sesji:

Rezultaty:

Otwarcie, jak i dalsze miesiące działania obiektu okazały się ogromnym sukcesem. W dniu premiery sprzedane było już ponad 220 karnetów. W kolejne dni wciąż pojawiali się nowi chętni i od zespołu zarządzającego obiektem otrzymywaliśmy wyjątkowo gorące podziękowania, ponieważ efekt przekroczył dwukrotnie ich oczekiwania

Dalsza komunikacja Wake Up Fitness powodowała, że w pewnym momencie do siłowni zaczęły tworzyć się kolejki z powodu nadmiaru chętnych. 

Aktualnie prowadzimy dla Wake Up Fitness bieżącą komunikację marketingową, która może być znacznie mniej intensywna niż kampanie przygotowujące do otwarcia. 

Klienci o nas mówią:

Chcesz realnych efektów?

Kliknij poniżej, opisz swoje potrzeby i porozmawiajmy