Jak sprawić, żeby okulary przeciwsłoneczne sprzedawały się przez cały rok? Jak dotrzeć do osób, dla których kupno okularów za 1500 złotych jest czymś naturalnym?
Takie wyzwania czekały na nas w przypadku tego klienta.
Zaproponowaliśmy po kolei:
Wykorzystanie nagrywanych przez właścicielkę wideo, według naszych wytycznych.
Ciągłe rozbudowywanie bazy fanów na Instagramie, poprzez skuteczne kampanie na pozyskanie nowych obserwujących.
Kampania delikatnie przepychająca do zakupu w sklepie internetowym.
Mocne wykorzystanie wiadomości prywatnych na Instagramie, jako główny kanał sprzedażowy.
Wybrane materiały wideo:
Jedno wideo zachęcało do budowania bazy obserwujących, a inne do wysyłania wiadomości w celu doboru idealnych okularów.
Rezultaty:
W trzy miesiące liczba wysyłanych wiadomości prywatnych na IG wzrosła o ok. 40%, a wartość zamówień o ok. 175%.
Pozyskaliśmy ponad 6000 nowych obserwatorek w pięć miesięcy.
Ponad 2 000 000 wyświetleń reklam na Facebook i Instagramie.
Chcesz realnych efektów?
Kliknij poniżej, opisz swoje potrzeby i porozmawiajmy