Pozyskanie aż 434 leadów w 4 miesiące dzięki budowie lejka sprzedaży

Wykonaliśmy:
Wyzwanie:

Klientka z wieloletnim doświadczaniem na rynku chciała pozyskać jak najwięcej nowych klientek, na zakup drogiego sprzętu do elektrostymulacji. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Przygotowanie wideo do reklam, nagranie webinaru oraz wykonanie kilkudziesięciu zdjęć
  • Stworzenie landing page z możliwością zapisania się (zostawienia adresu email) do obejrzenia darmowego webinaru
  • Przygotowanie kampanii typu Lead Ads, do pozyskiwania kontaktów bezpośrednio w środowisku Facebooka
  • Utworzenie automatycznej kolejki maili z merytoryczną treścią i możliwością umówienia się na rozmowę przez Calendy
  • Przygotowanie konta na Calendly z zapisami na 30-minutową rozmowę

Wybrane krótkie wideo:

Wybrane grafiki reklamowe:

Rezultaty:

  • W ciągu czterech miesięcy uzyskaliśmy 434 leady (adresy e-mail lub numer telefonu).
  • Co miesiąc wzrost liczby pozyskanych leadów o ok. 30%
  • Ponad 600 000 wyświetleń reklam na Facebooku i Instagramie.

Chcesz realnych efektów?

Kliknij poniżej, opisz swoje potrzeby i porozmawiajmy