Ponad 9 – krotny zwrot z inwestycji dla klienta sprzedającego produkty dla dzieci

Wyzwanie:

Gabriel przychodził do nas z niczym. Miał jedynie rozgrzebany lokal z wizją studia treningu EMS w Rzeszowie. Marketing budowaliśmy więc od zera.

W tej branży klienci wiążą się głównie na umowy – na 12 lub 18 miesięcy. Jak ich pozyskać?

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Od początku postawiliśmy na komunikacje bezpośrednią, czyli telefony i wiadomości prywatne
  • Studio do dzisiaj nie posiada swojej strony internetowej, więc opieramy się tylko na działaniach w social mediach
  • Gabriel i Agnieszka, według naszych wytycznych, przygotowali wiele filmów reklamowych jeszcze przed rozpoczęciem działalności studia
  • Skupiliśmy się głównie na kampaniach zasięgowych, gdzie celem było wyświetlenie wideo

Wybrane krótkie wideo:

Na początku skupiliśmy się na edukacji i przekazaniu, czym w ogóle jest trening EMS, a potem stopniowo rozbudowaliśmy kampanię na przykład o pokazanie efektów takiego treningu czy zebraniu wideoreferencji od ćwiczących osób.

Rezultaty:

  •  Wygenerowane 142 836,50 zł sprzedaży w przeciągu 5 miesięcy współpracy
  • Ponad 9 – krotny zwrot z inwestycji dla klienta sprzedającego produkty dla dzieci

Chcesz realnych efektów?

Kliknij poniżej, opisz swoje potrzeby i porozmawiajmy