W czasie pandemii sklep stacjonarny przeniósł swoją sprzedaż również do sieci. Przypadek jakich wiele. Jak dobre wyniki stacjonarne przełożyć na dobre wyniki online, bez sprzedaży własnych produktów?
Na starcie zastaliśmy:
Rozpoznawalny sklep lokalny w 50-tysięcznym mieście
Konto na Instagramie, które obserwowało kilkanaście tysięcy osób
Właścicielkę Olę, która codziennie, dzień po dniu prezentuje wszystkie “paczki” dla klientów na Insta Stories
Zaproponowaliśmy:
Przyciągnięcie powracających odbiorców specjalnym kodem rabatowym ze zniżką.
Ulepszenie strony internetowej, poprzez zmianę komunikatów reklamowych na stronie głównej.
Przygotowaliśmy tabelki z raportem, w którym dokładnie mierzyliśmy najważniejsze dla nas wskaźniki, takie jak średnia wartość koszyka (AOV) czy ROAS.
Wykorzystaliśmy nagrywane głównie przez właścicielkę wideo. Wiedzieliśmy, że robi to dobrze, ponieważ przerobiła wcześniej kursy Agaty Koman.
Ciągłe rozbudowywanie bazy fanów na Instagramie, poprzez skuteczne kampanie na pozyskanie nowych obserwujących.
Wybrane krótkie wideo:
Rezultaty:
Pozyskanie ponad 5000 nowych obserwatorów na Instagramie. Koszt pozyskania nie przekroczył 1 zł za osobę.
Wzrost liczby transakcji o ponad 400% patrząc rok do roku. W pół roku z poziomu ok. 75 zamówień miesięcznie doszliśmy do poziomu ponad 380 zamówień miesięcznie.
Sklep stacjonarny notuje rekordowe zyski, gdzie sprzedaje m.in. foteliki samochodowe (również promowane przez nas).
Chcesz realnych efektów?
Kliknij poniżej, opisz swoje potrzeby i porozmawiajmy