Ponad 400% wzrost liczby zamówień w sklepie z artykułami dla niemowląt

Wykonaliśmy:
Wyzwanie:

W czasie pandemii sklep stacjonarny przeniósł swoją sprzedaż również do sieci. Przypadek jakich wiele. Jak dobre wyniki stacjonarne przełożyć na dobre wyniki online, bez sprzedaży własnych produktów?

Na starcie zastaliśmy:

  • Rozpoznawalny sklep lokalny w 50-tysięcznym mieście
  • Konto na Instagramie, które obserwowało kilkanaście tysięcy osób
  • Właścicielkę Olę, która codziennie, dzień po dniu prezentuje wszystkie “paczki” dla klientów na Insta Stories

Zaproponowaliśmy:

  • Przyciągnięcie powracających odbiorców specjalnym kodem rabatowym ze zniżką.
  • Ulepszenie strony internetowej, poprzez zmianę komunikatów reklamowych na stronie głównej.
  • Przygotowaliśmy tabelki z raportem, w którym dokładnie mierzyliśmy najważniejsze dla nas wskaźniki, takie jak średnia wartość koszyka (AOV) czy ROAS.
  • Wykorzystaliśmy nagrywane głównie przez właścicielkę wideo. Wiedzieliśmy, że robi to dobrze, ponieważ przerobiła wcześniej kursy Agaty Koman.
  • Ciągłe rozbudowywanie bazy fanów na Instagramie, poprzez skuteczne kampanie na pozyskanie nowych obserwujących.

Wybrane krótkie wideo:

Rezultaty:

  • Pozyskanie ponad 5000 nowych obserwatorów na Instagramie. Koszt pozyskania nie przekroczył 1 zł za osobę.
  • Wzrost liczby transakcji o ponad 400% patrząc rok do roku. W pół roku z poziomu ok. 75 zamówień miesięcznie doszliśmy do poziomu ponad 380 zamówień miesięcznie.
  • Sklep stacjonarny notuje rekordowe zyski, gdzie sprzedaje m.in. foteliki samochodowe (również promowane przez nas).

Chcesz realnych efektów?

Kliknij poniżej, opisz swoje potrzeby i porozmawiajmy