Ponad 200 długoterminowych umów dla studia treningu!

Wykonaliśmy:
Wyzwanie:

Gabriel przychodził do nas z niczym. Miał jedynie rozgrzebany lokal z wizją studia treningu EMS w Rzeszowie. Marketing budowaliśmy więc od zera.

W tej branży klienci wiążą się głównie na umowy – na 12 lub 18 miesięcy. Jak ich pozyskać?

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Od początku postawiliśmy na komunikacje bezpośrednią, czyli telefony i wiadomości prywatne
  • Studio do dzisiaj nie posiada swojej strony internetowej, więc opieramy się tylko na działaniach w social mediach
  • Gabriel i Agnieszka, według naszych wytycznych, przygotowali wiele filmów reklamowych jeszcze przed rozpoczęciem działalności studia
  • Skupiliśmy się głównie na kampaniach zasięgowych, gdzie celem było wyświetlenie wideo

Wybrane krótkie wideo:

Na początku skupiliśmy się na edukacji i przekazaniu, czym w ogóle jest trening EMS, a potem stopniowo rozbudowaliśmy kampanię na przykład o pokazanie efektów takiego treningu czy zebraniu wideoreferencji od ćwiczących osób.

Rezultaty:

  • Podpisanych ponad 200 długoterminowych umów (najwięcej na 18 miesięcy)
  • Ponad 3 000 000 wyświetleń reklam na terenie województwa podkarpackiego

Chcesz realnych efektów?

Kliknij poniżej, opisz swoje potrzeby i porozmawiajmy