Jak Centrum Handlowe może inspirować kobiety- Centrum Janki w Warszawie
Co może zrobić galeria handlowa, by wspierać kobiety? Jaką wartość poza promocjami i ofertą handlową może dać klientkom?
Z takim zapytaniem mierzyliśmy się w tym projekcie wspólnie z Centrum Handlowym Janki.

Zaproponowaliśmy po kolei:
Podczas rozmów doszliśmy do wniosku, że dużą wartością inspiracyjną dla klientek galerii mogą być businesswoman, które prowadzą swoje punkty i sklepy w centrum.
To kobiety przedsiębiorcze, często radzące sobie świetnie w biznesie pomimo trudnych okoliczności. Wspólnie z zespołem marketingu centrum uznaliśmy, że to świetny pomysł do zainspirowania innych.
Zdecydowaliśmy, że do przekazania wszystkich emocji dobrze posłużą filmy w formie wywiadu-narracji, w których główną rolę grać będą kobiety prowadzące swój biznes w Centrum Janki.
- Zespół po stronie klienta ustalił, które z Pań byłyby chętne, by wystąpić w tego rodzaju filmach.
- Uczestniczki nagrań otrzymały od nas listy pytań, na które chcieliśmy nagrać odpowiedzi. Mogły przygotować się w ciągu kolejnych kilkunastu dni do samych nagrań.
- Ujęcia nagrywaliśmy we wnętrzach ich sklepów, prezentując zarówno zaradność właścicielek, jak i piękny wystrój.
Rezultaty:
Nagraliśmy łącznie 3 filmy, które zostały ogromnie pozytywnie przyjęte przez obserwujących profile centrum jak również przez zespół marketingu. Była to świetna odmiana komunikacji obiektu, która do tej pory opierała się głównie na przekazywaniu nowości z oferty handlowej partnerów.
To jeden z ciekawszych przykładów, jak historie innych ludzi, content marketing i zabawa formą mogą wywołać zaskoczenie wśród klientów i odbiorców naszych komunikatów. Centrum wychodząc poza szablonową komunikację typową dla galerii handlowej, zaskoczyło pozytywnie wielu użytkowników internetu.