Klient prowadzący usługi samochodowe (renowacja, naprawa, sprzedaż felg) chciał sprzedawać więcej przez swój sklep internetowy, w głównej mierze skupiając się na sprzedaży opon, felg oraz całych zestawów do samochodów.
Zaproponowaliśmy po kolei:
Przygotowanie struktury lejka sprzedażowego, z podziałem na górną część lejka oraz na remarketing
Dostosowanie zdjęć do odbiorców i pokazanie czym się zajmuje klient – ma zarówno felgi jak i całe komplety opon, ma asortyment do różnych modeli oraz dodatkowo, że istnieją różne formy finansowania zakupu
Opracowaliśmy w social media nowe grupy odbiorców, nowe kreacje reklamowe oraz uruchomiliśmy kampanie, dopasowane do nowych klientów z innego targetu niż dotychczas
Rezultaty:
Budżet: 2,000 euro/ miesięcznie Ilość zakupów: 103 Łączną wartość zakupów: 86 271,45 euro ROAS (zwrot z inwestycji) : 17,25
Chcesz realnych efektów?
Kliknij poniżej, opisz swoje potrzeby i porozmawiajmy