Firma, biuro, agencja, a może studio reklamowe? Szukasz miejsca, w którym ktoś wybierze dla Ciebie najskuteczniejsze rozwiązania marketingowe? Skontaktuj się z nami! Agencja digital to początek lepszej przyszłości Twojej firmy.
Rozwijaj swój biznes, a my rozwiniemy Twój marketing. Jako agencja brandingowa zajmiemy się działaniami, które pomogą Ci zwiększyć rozpoznawalność i sprzedaż.
Współcześnie filmy są potężnym narzędziem marketingowym. Przeprowadzimy dla Ciebie skuteczny wideomarketing!
Bądź na bieżąco z tym, co dzieje się na rynku. Rozwijaj swoją wiedzę, dzięki konsultacjom i naszemu doradztwu.
Zależy Ci na tym, aby agencja interaktywna w Warszawie oferowała wiele usług? Content marketing, pozyskiwanie leadów, tworzenie landing page, kampanie reklamowe Adwords albo kampanie reklamowe na Facebooku? Te i inne usługi marketingowe realizujemy w agencji KAMAN, która, choć swoją siedzibę ma w Rzeszowie, działa też dla firm i osób z Warszawy. Uwzględniamy różne kanały i aktywności z branży marketing e-commerce, aby osiągać Twoje cele biznesowe. Nasza agencja marketingowa przygotowuje ofertę „szytą na miarę” – nie proponujemy schematów, ale dopasowujemy działania do marki i oczekiwań klienta.
W KAMAN wiedza i lata praktyki połączone z umiejętnością planowania i przewidywania, są Twoją drogą do sukcesów. Ta droga to często marketing w social mediach – przemyślany, konsekwentny i na bieżąco monitorowany pod kątem efektów. Wyznajemy zasadę, że nie ma dwóch takich samych strategii marketingowych, ale każdy biznes potrzebuje indywidualnego podejścia. Doradztwo marketingowe poprzedzamy rozmową i poznaniem dokładnej sytuacji firmy oraz jej konkurencji. Jednocześnie nie oferujemy gruszek na wierzbie przed rozpoczęciem współpracy. Nie obiecujemy doskonałych efektów i nie gwarantujemy cudów. Jako agencja digital w Warszawie mamy do zaoferowania wiele narzędzi, ale wiemy też, że biznes jest złożonym środowiskiem. Korzystamy z danych liczbowych i rozsądnie zaplanowanych kroków! Badanie efektywności kampanii reklamowej jest tak istotne jak sama kampania.
Chcesz dowiedzieć się jak prowadzić wideomarketing albo po prostu interesuje Cię kurs marketingu internetowego? Skorzystaj z produktów, które proponujemy jako agencja marketingowa. Wszystkie one powstały na podstawie doświadczeń związanych m.in. z przygotowaniem tysięcy kampanii dla setek branż w Polsce i Europie. Osoby, które zdecydowały się na nasze produkty, nazwały je nasyconymi merytorycznie, ale jednocześnie podanymi w lekkiej formie. Agencja reklamowa KAMAN potrafi opowiedzieć prostym językiem o rzeczach skomplikowanych. Zapoznaj się z ebookami i videobookami, aby rozszerzyć swoją wiedzę!
Pobierz darmowy ebook i dowiedz się, jak dzięki zmianie swojego podejścia do zarządzania marketingiem osiągać lepsze efekty przy tym samym budżecie. Zapoznaj się z najlepszymi praktykami współpracy opartymi na problemach jakie rozwiązaliśmy u klientów.
Pobierając go otrzymasz też newsletter KAMAN. To jedna wskazówka tygodniowo o tym jak poprawić Twój marketing.
Agencja interaktywna w Warszawie, która dobrze odnajduje się w wielu, nawet specyficznych branżach? Oto jesteśmy! Skontaktuj się z nami, a niezależnie od tego, czy sprzedajesz produkt, czy oferujesz usługi, będziemy rozwijać Twoją firmę razem z Tobą – zarówno od podstaw, jak i po latach działalności Twojego przedsiębiorstwa.
Profesjonalna agencja interaktywna w Warszawie to agencja ekspertów, którzy dzielą się swoim doświadczeniem! Na blogu publikujemy artykuły związane z trendami branżowymi i podpowiadamy, na co zwracać uwagę przy samodzielnych działaniach. Znajdziesz tam również szczegółowe wskazówki dotyczące tego, jak wybrać agencję i jak z nią współpracować!
Czas czytania 12 minut Pozyskiwanie leadów – lead generation – to podstawa funkcjonowania każdej firmy z branży usługowej. W końcu skupia się ona na dostarczaniu konkretnych usług – jednak żeby
Czas czytania 10 minut Generowanie leadów sprzedażowych i przekuwanie ich na płacących klientów jest kluczowe dla każdego przedsiębiorstwa. Z perspektywy małych firm, które często operują na niewielkich budżetach, jest to
Czas czytania 12 minut Pozyskiwanie nowych klientów jest zawsze wyzwaniem. Towarzyszy temu cały proces, jednak najważniejsze jest to, żeby dać się znaleźć lub trafić na idealnego klienta za pomocą
Czas czytania 6 minut Pozyskiwanie leadów, czyli proces lead generation to podstawowe zadanie działu sprzedaży w każdej branży. Nie wystarczy jednak zdobyć kontakt do potencjalnego klienta. Trzeba jeszcze nawiązać
Czas czytania 7 minut Prowadzenie biznesu ma jeden główny cel – zysk. Żeby zarabiać, trzeba jednak najpierw zdobyć klientów. W otoczeniu wzmożonej konkurencji, zwłaszcza w Internecie, nie jest to
Czas czytania 6 minut Szukasz skutecznej strategii, która pozwoli Ci zacząć zarabiać dzięki Twojej bazie danych klientów? Dobrze trafiłeś! W artykule tym przyjrzymy się, jak przygotować kampanię lead nurturing,
Opisz swoje potrzeby i pozwól by agencja marketingowa KAMAN zaproponowała Ci współpracę
Wygenerowane 142 836,50 zł sprzedaży w przeciągu 5 miesięcy współpracy
Ponad 9 – krotny zwrot z inwestycji dla klienta sprzedającego produkty dla dzieci
Duża marka produktów do włosów – dostępna w drogeriach, sklepach stacjonarnych oraz innych sklepach internetowych – chciała wzmocnić sprzedaż produktów przez swój własny sklep. Dodatkowym wyzwaniem było stworzenie lejka sprzedażowego, w którym pokazujemy działania, opinie oraz efekty stosowania produktów.
Koszt zakupu: 13,79 zł
Ilość zakupów: 759
Łączną wartość zakupów: 80 273,91 zł
ROAS (zwrot z inwestycji) : 7,67
Klientka z wieloletnim doświadczaniem na rynku chciała pozyskać jak najwięcej nowych klientek, na zakup drogiego sprzętu do elektrostymulacji.
Przygotowanie wideo do reklam, nagranie webinaru oraz wykonanie kilkudziesięciu zdjęć
Stworzenie landing page z możliwością zapisania się (zostawienia adresu email) do obejrzenia darmowego webinaru
Przygotowanie kampanii typu Lead Ads, do pozyskiwania kontaktów bezpośrednio w środowisku Facebooka
Utworzenie automatycznej kolejki maili z merytoryczną treścią i możliwością umówienia się na rozmowę przez Calendy
Przygotowanie konta na Calendly z zapisami na 30-minutową rozmowę
W ciągu czterech miesięcy uzyskaliśmy 434 leady (adresy e-mail lub numer telefonu).
Co miesiąc wzrost liczby pozyskanych leadów o ok. 30%
Ponad 600 000 wyświetleń reklam na Facebooku i Instagramie.
Jak sprawić, żeby okulary przeciwsłoneczne sprzedawały się przez cały rok? Jak dotrzeć do osób, dla których kupno okularów za 1500 złotych jest czymś naturalnym?
Takie wyzwania czekały na nas w przypadku tego klienta.
W trzy miesiące liczba wysyłanych wiadomości prywatnych na IG wzrosła o ok. 40%, a wartość zamówień o ok. 175%.
Pozyskaliśmy ponad 6000 nowych obserwatorek w pięć miesięcy.
Ponad 2 000 000 wyświetleń reklam na Facebook i Instagramie.
Pozyskanie ponad 5000 nowych obserwatorów na Instagramie. Koszt pozyskania nie przekroczył 1 zł za osobę.
Wzrost liczby transakcji o ponad 400% patrząc rok do roku. W pół roku z poziomu ok. 75 zamówień miesięcznie doszliśmy do poziomu ponad 380 zamówień miesięcznie.
Sklep stacjonarny notuje rekordowe zyski, gdzie sprzedaje m.in. foteliki samochodowe (również promowane przez nas).
Budżet: 2,000 euro/ miesięcznie
Ilość zakupów: 103
Łączną wartość zakupów: 86 271,45 euro
ROAS (zwrot z inwestycji) : 17,25
W tej branży klienci wiążą się głównie na umowy – na 12 lub 18 miesięcy. Jak ich pozyskać?