Działamy jako agencja interaktywna dla klientów z Poznania i z całej Polski. Szkolimy, tworzymy strategie, badamy efekty i pomagamy osiągnąć cele Twojego biznesu.
Agencja interaktywna w Poznaniu? A może najlepszą strategię przygotuje dla Ciebie firma reklamowa z innego miasta – nawet jeśli nie jest to agencja full service? Nasza agencja marketingowa KAMAN ma siedzibę w Rzeszowie, ale jesteśmy dostępni także dla klientów
Kiedy Ty pracujesz nad swoim biznesem, agencja kreatywna zajmuje się Twoim marketingiem. Od planowania strategii, do badania jej efektywności!
Oglądasz ciekawe kampanie reklamowe na YouTube i też chcesz rozwinąć wideomarketing swojej firmy? Skontaktuj się z nami!
Profesjonalne doradztwo marketingowe pomoże Ci osiągnąć sukces. Nie kieruj się swoimi przeczuciami, ale postaw na wiedzę i praktykę specjalistów.
Usługi marketingowe, które realizuje agencja interaktywna (określana też jako agencja reklamowa, brandingowa, kreatywna i digital) są różne: content marketing, kampanie reklamowe Adwords, kampanie reklamowe Facebook, pozyskiwanie leadów, tworzenie landing page, marketing e-commerce, wideomarketing i marketing w social mediach. Kluczem do sukcesu nie jest naszym zdaniem chwytanie się wszystkich możliwości, ale dopasowanie tych, które rzeczywiście zapowiadają osiągnięcie celów. Nasza agencja interaktywna KAMAN na początku współpracy chce dokładnie poznać historię i specyfikę firmy, przeanalizować konkurencje, określić oczekiwania i cele biznesowe. Dopiero potem dobieramy kanały i aktywności przynoszące zysk. Bez obiecywania cudów, ale z pasją i uzasadnieniem. Bazujemy na liczbach i twardych danych. Korzystamy z branżowej wiedzy i wieloletniej praktyki.
Studio reklamowe, które proponuje wszystkim klientom te same działania, budzi nasze podejrzenia. W KAMAN uznajemy, że nie ma dwóch identycznych firm, które potrzebują tego samego. Różne są ich sytuacje rynkowe i bardzo często – cele. Jedna firma, która stawia pierwsze kroki w branży, marzy o dotarciu do klientów lokalnych. Inna, która poznała już trochę środowisko biznesowe, chce wzmocnić pozycję eksperta. Z tego powodu nie działamy szablonowo, ale preferujemy indywidualne podejście. Cenimy też zaangażowanie klienta i długofalową współpracę partnerską, bo właśnie dzięki temu można osiągnąć najwięcej. Od samego początku gramy z klientem do jednej bramki i robimy wszystko, aby wygrać mecz!
Nasza agencja interaktywna dla firm z Poznania szkoli i dzieli się wiedzą. To krok w stronę osób, które chcą samodzielnie prowadzić działania marketingowe dla swojego biznesu lub po prostu zorientować się w branży. Przygotowaliśmy ebooki i videobooki, które stanowią świetny kurs marketingu internetowego dla każdego. Osoby, które skorzystały już z naszym produktów, używają często określeń: merytoryczny i przedstawiony prostym językiem. Agencja marketingowa KAMAN odczarowuje skomplikowany świat promocji i reklamy online!
Pobierz darmowy ebook i dowiedz się, jak dzięki zmianie swojego podejścia do zarządzania marketingiem osiągać lepsze efekty przy tym samym budżecie. Zapoznaj się z najlepszymi praktykami współpracy opartymi na problemach jakie rozwiązaliśmy u klientów.
Pobierając go otrzymasz też newsletter KAMAN. To jedna wskazówka tygodniowo o tym jak poprawić Twój marketing.
Doradztwo marketingowe, kampanie, obsługa fanpage na Facebooku i wiele innych działań zyskuje na skuteczności, kiedy jest dopasowane do celów i oczekiwań klienta. W KAMAN możesz liczyć na takie właśnie podejście. Historie naszych klientów pokazują, że kierunek, który proponujemy, stopniowo prowadzi do lepszej sytuacji firmy, niezależnie od tego, czy sprzedaje ona produkt, czy oferuje usługi.
Jesteśmy ekspertami w branży i dzielimy się tym z Wami! O tym, jak wygląda marketing w praktyce, przekonasz się na naszym blogu. Zachęcamy do czytania specjalistycznych artykułów, aby podejmować lepsze decyzje dotyczące marketingu firmowego.
Czas czytania 12 minut Pozyskiwanie leadów – lead generation – to podstawa funkcjonowania każdej firmy z branży usługowej. W końcu skupia się ona na dostarczaniu konkretnych usług – jednak żeby
Czas czytania 10 minut Generowanie leadów sprzedażowych i przekuwanie ich na płacących klientów jest kluczowe dla każdego przedsiębiorstwa. Z perspektywy małych firm, które często operują na niewielkich budżetach, jest to
Czas czytania 12 minut Pozyskiwanie nowych klientów jest zawsze wyzwaniem. Towarzyszy temu cały proces, jednak najważniejsze jest to, żeby dać się znaleźć lub trafić na idealnego klienta za pomocą
Czas czytania 6 minut Pozyskiwanie leadów, czyli proces lead generation to podstawowe zadanie działu sprzedaży w każdej branży. Nie wystarczy jednak zdobyć kontakt do potencjalnego klienta. Trzeba jeszcze nawiązać
Czas czytania 7 minut Prowadzenie biznesu ma jeden główny cel – zysk. Żeby zarabiać, trzeba jednak najpierw zdobyć klientów. W otoczeniu wzmożonej konkurencji, zwłaszcza w Internecie, nie jest to
Czas czytania 6 minut Szukasz skutecznej strategii, która pozwoli Ci zacząć zarabiać dzięki Twojej bazie danych klientów? Dobrze trafiłeś! W artykule tym przyjrzymy się, jak przygotować kampanię lead nurturing,
Opisz swoje potrzeby i pozwól by agencja marketingowa KAMAN zaproponowała Ci współpracę
Wygenerowane 142 836,50 zł sprzedaży w przeciągu 5 miesięcy współpracy
Ponad 9 – krotny zwrot z inwestycji dla klienta sprzedającego produkty dla dzieci
Duża marka produktów do włosów – dostępna w drogeriach, sklepach stacjonarnych oraz innych sklepach internetowych – chciała wzmocnić sprzedaż produktów przez swój własny sklep. Dodatkowym wyzwaniem było stworzenie lejka sprzedażowego, w którym pokazujemy działania, opinie oraz efekty stosowania produktów.
Koszt zakupu: 13,79 zł
Ilość zakupów: 759
Łączną wartość zakupów: 80 273,91 zł
ROAS (zwrot z inwestycji) : 7,67
Klientka z wieloletnim doświadczaniem na rynku chciała pozyskać jak najwięcej nowych klientek, na zakup drogiego sprzętu do elektrostymulacji.
Przygotowanie wideo do reklam, nagranie webinaru oraz wykonanie kilkudziesięciu zdjęć
Stworzenie landing page z możliwością zapisania się (zostawienia adresu email) do obejrzenia darmowego webinaru
Przygotowanie kampanii typu Lead Ads, do pozyskiwania kontaktów bezpośrednio w środowisku Facebooka
Utworzenie automatycznej kolejki maili z merytoryczną treścią i możliwością umówienia się na rozmowę przez Calendy
Przygotowanie konta na Calendly z zapisami na 30-minutową rozmowę
W ciągu czterech miesięcy uzyskaliśmy 434 leady (adresy e-mail lub numer telefonu).
Co miesiąc wzrost liczby pozyskanych leadów o ok. 30%
Ponad 600 000 wyświetleń reklam na Facebooku i Instagramie.
Jak sprawić, żeby okulary przeciwsłoneczne sprzedawały się przez cały rok? Jak dotrzeć do osób, dla których kupno okularów za 1500 złotych jest czymś naturalnym?
Takie wyzwania czekały na nas w przypadku tego klienta.
W trzy miesiące liczba wysyłanych wiadomości prywatnych na IG wzrosła o ok. 40%, a wartość zamówień o ok. 175%.
Pozyskaliśmy ponad 6000 nowych obserwatorek w pięć miesięcy.
Ponad 2 000 000 wyświetleń reklam na Facebook i Instagramie.
Pozyskanie ponad 5000 nowych obserwatorów na Instagramie. Koszt pozyskania nie przekroczył 1 zł za osobę.
Wzrost liczby transakcji o ponad 400% patrząc rok do roku. W pół roku z poziomu ok. 75 zamówień miesięcznie doszliśmy do poziomu ponad 380 zamówień miesięcznie.
Sklep stacjonarny notuje rekordowe zyski, gdzie sprzedaje m.in. foteliki samochodowe (również promowane przez nas).
Budżet: 2,000 euro/ miesięcznie
Ilość zakupów: 103
Łączną wartość zakupów: 86 271,45 euro
ROAS (zwrot z inwestycji) : 17,25
W tej branży klienci wiążą się głównie na umowy – na 12 lub 18 miesięcy. Jak ich pozyskać?