Interaktywna agencja reklamowa w Krakowie

Agencja marketingowa dla biznesu w Krakowie i innych miastach. Szkolimy, wdrażamy strategie marketingowe, badamy efekty i pomagamy Ci w Twoich celach! 

Pracowaliśmy dla

Tak wspieramy firmy

Agencja interaktywna w Krakowie to miejsce, z którym rozwiniesz swoją firmę! Nie ma znaczenia, czy dopiero startujesz z biznesem, czy Twoja marka jest już rozpoznawalna (ale np. chcesz zwiększyć sprzedaż) – skontaktuj się z nami, a my zaproponujemy Ci odpowiednią strategię marketingową. Zapewniamy profesjonalne doradztwo marketingowe. 

Nie trać czasu na marketing kosztem swojego biznesu. Ty zajmij się rozwojem firmy, my zajmiemy się jej promocją.

Nasza agencja digital to miejsce, w którym możesz stworzyć reklamy wideo. Filmy są obecnie najbardziej pożądaną przez użytkowników formą reklamową.

Zdobywaj wiedzę i bądź na bieżąco. Umów się na konsultacje z naszymi specjalistami, aby marketing nie miał przed Tobą tajemnic. 

Agencja interaktywna Kraków

Z pewnością chcesz, żeby jakaś agencja marketingowa w Krakowie zaoferowała Ci usługi marketingowe, które przełożą się na osiąganie wyznaczonych celów. Tymi celami mogą być np. wzrost sprzedaży, poprawa identyfikacji wizualnej, rozszerzenie zasięgu odbiorców albo zbudowanie wizerunku eksperta. Narzędzi, które pomagają to osiągnąć, jest mnóstwo: tworzenie landing page, wideomarketing, kampanie reklamowe Adwords, kampanie reklamowe Facebook, marketing w social media, pozyskiwanie leadów i content marketing, który reprezentuje marketing e-commerce. Sukcesu nie gwarantuje jednak działanie na “chybił-trafił” i sięganie po wszystkie możliwe środki. Sukces zależy od świadomie dopasowanych działań – między innymi na podstawie analiz, rozmów, wiedzy, praktyki i znajomości konkurencji.

Nasza agencja interaktywna (określana też jako agencja digital i full service) oferuje indywidualne podejście do każdego klienta. Działamy bez schematów i szablonów, bo doskonale wiemy, że nie ma jednej ścieżki dla wszystkich firm. Umów się z nami na konsultacje i daj nam poznać sytuację Twojej firmy. Rozmowa i poznanie Twoich oczekiwań jest najlepszym wstępem do przygotowania strategii marketingowej. Oprócz tego realizujemy też badanie efektywności kampanii reklamowej. Umożliwia ono wprowadzanie zmian i optymalizowanie działań nawet w trakcie realizacji kampanii. To szczególnie ważne np. przy kampaniach reklamowych Adwords i Facebook. 

Nasze produkty online

Chcesz współpracować z agencją, ale jednocześnie myślisz o rozwoju swojej wiedzy? Przygotowany przez nas kurs marketingu internetowego pomoże Ci w tym! Proponujemy ebooki i videobooki – kursy online, które pomogą zarówno małym firmom, jak i większym przedsiębiorstwom. Z produktów mogą też korzystać osoby prywatne, pracujące np. nad marką osobistą. Oferta kursów to dużo merytorycznych informacji i praktycznych przykładów podanych w zrozumiały sposób. Profesjonalna firma reklamowa to nie ta, która stosuje skomplikowany język, aby podbudować swój ekspercki wizerunek. Prawdziwi profesjonaliści potrafią mówić o swojej branży jasno i “lekkostrawnie”!

Zapisz się do newslettera

Lepsze wyniki marketingu bez zwiększania budżetu.

Pobierz darmowy ebook i dowiedz się, jak dzięki zmianie swojego podejścia do zarządzania marketingiem osiągać lepsze efekty przy tym samym budżecie. Zapoznaj się z najlepszymi praktykami współpracy opartymi na problemach jakie rozwiązaliśmy u klientów.

Pobierając go otrzymasz też newsletter KAMAN. To jedna wskazówka tygodniowo o tym jak poprawić Twój marketing.

Narzędzia jakie wykorzystujemy

Facebook Ads

Google Ads

Wideo marketing

Copywriting

Strony www

Projektowanie graficzne

Efekty naszych klientów

O tym, że nasza agencja interaktywna dla firm i osób z Krakowa jest dobrą propozycją, świadczą efekty pracy z naszymi klientami. Historie współprac pokazują, że można nam zaufać, a dzięki wspólnemu zaangażowaniu (w relacji agencja-klient) można osiągnąć więcej niż założone cele. Jako agencja digital chcemy zaoferować klientowi to, co jest naszą specjalnością, ale oczekujemy też aktywności i chęci do współpracy ze strony klienta. 

Blog

Nasz firmowy blog pełen jest artykułów, w których odkrywamy tajemnice skutecznego marketingu internetowego. Jeżeli chcesz rozwijać swoją wiedzę, zainspirować się do działania i podejmować lepsze decyzje w obszarze e-commerce, zachęcamy do zapoznania się z tekstami. Dzięki nim dowiesz się na przykład, co robi agencja marketingowa, aby wzmocnić Twoją pozycję wśród konkurencji! 

handlowiec wdraa strategię lead management
DIGITAL MARKETING

Lead management – zwiększ sprzedaż dzięki 5 wskazówkom!

Czas czytania 6 minut Pozyskiwanie leadów, czyli proces lead generation to podstawowe zadanie działu sprzedaży w każdej branży. Nie wystarczy jednak zdobyć kontakt do potencjalnego klienta. Trzeba jeszcze nawiązać

DIGITAL MARKETING

Co to są leady w marketingu B2B i jak je generować?

Czas czytania 7 minut Prowadzenie biznesu ma jeden główny cel – zysk. Żeby zarabiać, trzeba jednak najpierw zdobyć klientów. W otoczeniu wzmożonej konkurencji, zwłaszcza w Internecie, nie jest to

DIGITAL MARKETING

Leady sprzedażowe – 10 skutecznych technik pozyskiwania

Czas czytania 7 minut Leady sprzedażowe, a dokładniej mówiąc, ich generowanie, to kluczowy element strategii marketingowej każdej firmy, niezależnie od jej branży czy wielkości. Ma to szczególne znacznie w

Co to jest grupa docelowa i jak wybrać odpowiednią?

Czas czytania 5 minut Zrozumienie kim są Twoi potencjalni klienci oraz jakie są ich potrzeby, preferencje i zachowania konsumenckie, stanowi fundament każdej udanej strategii marketingowej. W tym kontekście pojawia

Chcesz realnych efektów?

Opisz swoje potrzeby i pozwól by agencja marketingowa KAMAN zaproponowała Ci współpracę

Rezultaty:

Wygenerowane 142 836,50 zł sprzedaży w przeciągu 5 miesięcy współpracy

Ponad 9 – krotny zwrot z inwestycji dla klienta sprzedającego produkty dla dzieci

Wyzwanie:

Duża marka produktów do włosów – dostępna w drogeriach, sklepach stacjonarnych oraz innych sklepach internetowych – chciała wzmocnić sprzedaż produktów przez swój własny sklep. Dodatkowym wyzwaniem było stworzenie lejka sprzedażowego, w którym pokazujemy działania, opinie oraz efekty stosowania produktów. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Podział lejka sprzedażowego na różne segmenty odbiorców, w zależności od tego czy znają markę lub czy widzą reklamy produktów pierwszy raz

  • Podział optymalizacji na grafiki przedstawiające różne produkty i na różne zainteresowania oraz dane behawioralne jak zdrowe włosy, serum do włosów, utrata włosów, produkty do włosów itp.

  • Testowanie różnego typu grafik np. przedstawiających działanie produktów oraz ich efekty po określonym czasie stosowania. Dodatkowo wzmocniliśmy to działanie o przejrzystą komunikację i przykuwające oko grafiki

Rezultaty:

Koszt zakupu: 13,79 zł
Ilość zakupów: 759
Łączną wartość zakupów: 80 273,91 zł
ROAS (zwrot z inwestycji) : 7,67

Wyzwanie:

Klientka z wieloletnim doświadczaniem na rynku chciała pozyskać jak najwięcej nowych klientek, na zakup drogiego sprzętu do elektrostymulacji. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

Przygotowanie wideo do reklam, nagranie webinaru oraz wykonanie kilkudziesięciu zdjęć

Stworzenie landing page z możliwością zapisania się (zostawienia adresu email) do obejrzenia darmowego webinaru

Przygotowanie kampanii typu Lead Ads, do pozyskiwania kontaktów bezpośrednio w środowisku Facebooka

Utworzenie automatycznej kolejki maili z merytoryczną treścią i możliwością umówienia się na rozmowę przez Calendy

Przygotowanie konta na Calendly z zapisami na 30-minutową rozmowę

Rezultaty:

W ciągu czterech miesięcy uzyskaliśmy 434 leady (adresy e-mail lub numer telefonu).

Co miesiąc wzrost liczby pozyskanych leadów o ok. 30%

Ponad 600 000 wyświetleń reklam na Facebooku i Instagramie.

Rezultaty:

Ponad 600 zakupów o łącznej wartości 312,000 zł, dla sklepu internetowego sprzedającego buty online Zwrot z inwestycji na poziomie 700%

Wyzwanie:

Jak sprawić, żeby okulary przeciwsłoneczne sprzedawały się przez cały rok? Jak dotrzeć do osób, dla których kupno okularów za 1500 złotych jest czymś naturalnym?

Takie wyzwania czekały na nas w przypadku tego klienta.

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Wykorzystanie nagrywanych przez właścicielkę wideo, według naszych wytycznych.
  • Ciągłe rozbudowywanie bazy fanów na Instagramie, poprzez skuteczne kampanie na pozyskanie nowych obserwujących.
  • Kampania delikatnie przepychająca do zakupu w sklepie internetowym.
  • Mocne wykorzystanie wiadomości prywatnych na Instagramie, jako główny kanał sprzedażowy.

Rezultaty:

W trzy miesiące liczba wysyłanych wiadomości prywatnych na IG wzrosła o ok. 40%, a wartość zamówień o ok. 175%.

Pozyskaliśmy ponad 6000 nowych obserwatorek w pięć miesięcy.

Ponad 2 000 000 wyświetleń reklam na Facebook i Instagramie.

Wyzwanie:

W czasie pandemii sklep stacjonarny przeniósł swoją sprzedaż również do sieci. Przypadek jakich wiele. Jak dobre wyniki stacjonarne przełożyć na dobre wyniki online, bez sprzedaży własnych produktów?

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Przygotowanie struktury lejka sprzedażowego, z podziałem na górną część lejka oraz na remarketing

  • Dostosowanie zdjęć do odbiorców i pokazanie czym się zajmuje klient – ma zarówno felgi jak i całe komplety opon, ma asortyment do różnych modeli oraz dodatkowo, że istnieją różne formy finansowania zakupu

  • Opracowaliśmy w social media nowe grupy odbiorców, nowe kreacje reklamowe oraz uruchomiliśmy kampanie, dopasowane do nowych klientów z innego targetu niż dotychczas

Rezultaty:

Pozyskanie ponad 5000 nowych obserwatorów na Instagramie. Koszt pozyskania nie przekroczył 1 zł za osobę.

Wzrost liczby transakcji o ponad 400% patrząc rok do roku. W pół roku z poziomu ok. 75 zamówień miesięcznie doszliśmy do poziomu ponad 380 zamówień miesięcznie.

Sklep stacjonarny notuje rekordowe zyski, gdzie sprzedaje m.in. foteliki samochodowe (również promowane przez nas).

Wyzwanie:

Klient prowadzący usługi samochodowe (renowacja, naprawa, sprzedaż felg) chciał sprzedawać więcej przez swój sklep internetowy, w głównej mierze skupiając się na sprzedaży opon, felg oraz całych zestawów do samochodów. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Przygotowanie struktury lejka sprzedażowego, z podziałem na górną część lejka oraz na remarketing

  • Dostosowanie zdjęć do odbiorców i pokazanie czym się zajmuje klient – ma zarówno felgi jak i całe komplety opon, ma asortyment do różnych modeli oraz dodatkowo, że istnieją różne formy finansowania zakupu

  • Opracowaliśmy w social media nowe grupy odbiorców, nowe kreacje reklamowe oraz uruchomiliśmy kampanie, dopasowane do nowych klientów z innego targetu niż dotychczas

Rezultaty:

Budżet: 2,000 euro/ miesięcznie
Ilość zakupów: 103
Łączną wartość zakupów: 86 271,45 euro
ROAS (zwrot z inwestycji) : 17,25

Wyzwanie:

Nasza Klientka posiada markę osobistą i jest już znana w świecie korektorów tekstu. Zgłosiła się do nas, abyśmy pomogli jej wygenerować rekordowy przychód sprzedaży jej flagowego produktu czyli kursu online przygotowującego do zawodu korektora.
Okno sprzedażowe trwało 10 dni i poprzedzone było bezpłatnym webinarem połączonym z warsztatami.

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • kampanię zapisów na listę oczekujących, aby ogrzewać grupę odbiorców poprzez kampanię mailingową stworzoną przez klientkę
  • kampanię na zapisy na darmowy webinar, aby jak najwięcej nowych osób dowiedziało się, na czym polega praca korektora
  • kampanię remarketingową do osób z listy oczekujących oraz uczestników webinaru
  • kampanię sprzedażową do tzw. “zimnego ruchu”
    kampanię na obserwujących na Instagramie

Rezultaty:

Klientka oczekiwała minimum powtórzenia wyniku z poprzedniej edycji kursu. Każda wartość powyżej, miała dać klientce dużą satysfakcję z osiągniętego wyniku. Zapowiedzi w postaci kampanii mailingowej do listy oczekujących oraz zapisy na bezpłatny webinar pozwoliły nam stworzyć wartościowe grupy odbiorców, do których powróciliśmy z komunikatami sprzedażowymi, po otwarciu okna sprzedażowego. Dzięki tym działaniom, już pierwszego dnia sprzedaży, klienci złożyli aż 26% wszystkich zamówień! Osoby niezdecydowane, które nie dokonały jeszcze zakupu, a miały wcześniej styczność z marką, ostatniego dnia otrzymały komunikat o ostatniej szansie na zdobycie nowych umiejętności. Końcowy wynik sprzedażowy był niemal DWUKROTNIE wyższy, niż w poprzedniej edycji. To na tyle dobry wynik, że klientka podjęła decyzje o kontynuowaniu współpracy i przygotowaniu kolejnych produktów, które z sukcesem pomożemy jej sprzedać.

Wyzwanie:

Gabriel przychodził do nas z niczym. Miał jedynie rozgrzebany lokal z wizją studia treningu EMS w Rzeszowie. Marketing budowaliśmy więc od zera.

W tej branży klienci wiążą się głównie na umowy – na 12 lub 18 miesięcy. Jak ich pozyskać?

Zaproponowaliśmy po kolei:

 

  • Od początku postawiliśmy na komunikacje bezpośrednią, czyli telefony i wiadomości prywatne
  • Studio do dzisiaj nie posiada swojej strony internetowej, więc opieramy się tylko na działaniach w social mediach
  • Gabriel i Agnieszka, według naszych wytycznych, przygotowali wiele filmów reklamowych jeszcze przed rozpoczęciem działalności studia
  • Skupiliśmy się głównie na kampaniach zasięgowych, gdzie celem było wyświetlenie wideo

Rezultaty:

  • Podpisanych ponad 200 długoterminowych umów (najwięcej na 18 miesięcy)
  • Ponad 3 000 000 wyświetleń reklam na terenie województwa podkarpackiego
Kurs będzie odbywał się w okresie 3 miesięcy, tj. wrzesień-październik-listopad 2023 r. Zjazdy stacjonarne będą odbywać się w: Warszawie*, Krakowie*, Łodzi*
*O dokładnym miejscu i adresie zjazdu poinformujemy uczestników najpóźniej na 14 dni przez terminem
 
Zjazdy stacjonarne odbędą się w następujących terminach*:
  • 16-17.09.2023 oraz 23-23.09.2023
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
  • 14 i 22.10.2023 r.:
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
  • 18 i 19.11.2023 r.:
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
*O dokładnej dacie zjazdu poinformujemy uczestników najpóźniej na 14 dni przez terminem
  • 2.12.2023 r. – zakończenie kursu i wręczenie certyfikatów (offline).
 
Spotkania LIVE w ramach Kursu będą prowadzone według harmonogramu, który zostanie opublikowany w lipcu 2023 roku na Grupie na platformie Facebook.