Agata

Sprawdź moje kursy i jak możemy współpracować

solo video

Mój interaktywny ebook o nagrywaniu siebie bez pomocy innych jest aktualnie niedostępny. Zapisz się na listę oczekujących, by otrzymać w pierwszej kolejności możliwość dołączenia, kiedy wróci do sprzedaży. 

Seria dwóch szkoleń, na których dowiesz się jak podejść do tworzenia skutecznych rolek na swój IG i FB. Omówimy strategię i plan na reels, a także jak technicznie wykorzystać to narzędzie by mieć wyższe zasięgi, więcej zapytań i sprzedaży Twoich produktów/usług.

W końcu zrozumiesz jak samodzielnie decydować o swoim marketingu. Dowiesz się jak go planować, mierzyć i jak działać, by widzieć na koncie bankowym, że wysiłek się opłaca. 

 

Zacznij reklamować swoją firmę za pomocą płatnych kampanii, nawet gdy nie masz żadnej wiedzy o reklamach. Uruchomisz swoje pierwsze reklamy i dowiesz się jak sprawdzać ich skuteczność. Kurs uczy obsługi managera reklam na IG i FB.

Rewolucyjny kurs online, który łączy energię i wiedzę Agaty Koman o marce osobistej i videomarketingu oraz dziesiątki lat doświadczenia Kamili Rowińskiej z pracy z kobietami biznesu. Specjalnie po to by pomóc Ci zacząć mówić do kamery.

Darmowa lista 43 akcesoriów, które ulepszą Twoje wideo! Znajdziesz tu telefony, statywy, mikrofony, oświetlenie, gimbale czy prompter, które polecam. 

 

Zdajemy sobie sprawę, że możesz mieć problem decyzyjny, który kurs od nas wybrać. Wypełnij powyższy QUIZ, a na Twojego maila prześlemy spersonalizowaną ścieżkę rozwoju dla Ciebie. Wystarczy, że odpowiesz na kilka pytań. 

Edukacja na temat marketingu, video i social media. Zaufało nam już ponad 7000 kursantów i ta liczba cały czas rośnie. Kliknij i sprawdź wszystkie dostępne kursy.  

Jeśli prowadzisz salon beauty i szukasz specjalistów, którzy przygotują dla Ciebie strategię publikacji, skoordynują i uruchomią kampanie płatne, a także zmontują np. reels – kliknij i sprawdź naszą ofertę. 

Koordynujemy cały marketing. Obsługujemy firmy całościowo: od stworzenia strony, przez budowę materiałów reklamowych (filmy, zdjęcia, teksty), po realizację kampanii i codzienny nadzór. Kliknij i wypełnij brief.